پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۴

حواشی عکس یادگاری در برنابئو

سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب: 783648
چرا نماینده مجلس که با پول ملت به سفر خارجی رفته باید به ورزشگاه برود و به دیدن فوتبال بپردازد، برخی هم معتقد بودند حضور نماینده های مجلس در ورزشگاه ها و اماکن عمومی خارج از کشور می تواند دید وسیع تری به آن ها در حوزه کاری شان بدهد.
حواشی عکس یادگاری در برنابئو
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه خراسان، احمد نادری نماینده مجلس که همراه هیئتی از مجلس برای شرکت در اتحادیه بین‌المجالس به مادرید اسپانیا رفته‌، تصاویری از حضور خود در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به همراه رحیم زارع نماینده مردم استان فارس و حسن قشقاوی سفیر ایران در اسپانیا منتشر کرده و در توییتی نوشته از برد زیبای رئال مادرید لذت برده است.

او طرفداران رئال را منظم، جدی و خونگرم توصیف کرده که نشانه‌ای از وندالیسم در آن ها نیست؛ اما این تصاویر واکنش های زیادی را به همراه داشت و باعث شد خیلی زود نادری در توییتی دیگر حضور در ورزشگاه را تنها برنامه جانبی خود در این سفر عنوان کند:

«...این برنامه و بازدید از شهر در شب قبل از آن تنها برنامه جانبی بود که در این سفر داشتم و در عین‌حال اگر باعث رنجش مردم عزیزمان شده، عذرخواهم.» کاربران اما دو دیدگاه متفاوت به این تصاویر منتشر شده داشتند.

برخی از آن ها بر این باور بودند که چرا نماینده مجلس که با پول ملت به سفر خارجی رفته باید به ورزشگاه برود و به دیدن فوتبال بپردازد، برخی هم معتقد بودند حضور نماینده های مجلس در ورزشگاه ها و اماکن عمومی خارج از کشور می تواند دید وسیع تری به آن ها در حوزه کاری شان بدهد  و قوانین مربوطه را راحت تر به تصویب برسانند. با این حال کاربری نوشت: «قیمت بلیت ورزشگاه برنابئو در ارزان ترین حالتش 82 دلار بوده در حالی که قیمت جایگاه ویژه تا 176 دلار بالا میره حالا کاش شفاف اعلام بشه این مبلغ رو خود نماینده داده یا نه!» کاربری هم نوشت: «بابا اون موقع شب که جلسه نبوده، من و شما هم بودیم پا می شدیم می رفتیم ورزشگاه.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آیا نمانیده مجلس در زمانی که در مأموریت است و کار خود را انجام داده و کار دیگری ندارد نمی تواند به تماشای فوتبال برود؟ .
Iran, Islamic Republic of
برای مردم عادی عیب نداره اما برای مجلس عیبه/ اونم در حالی که اغلب مردم از مشکلات اقتصادی رنج میبرن!
Iran, Islamic Republic of
....
مجيد سرابي
Iran, Islamic Republic of
در زماني كه مردم در رنج و سختي هستند هزينه كردن منابع كشور براي حضور عده اي وكيل و وزير در برنامه هايي كه هيچ خروجي براي كشور ندارد چه نامی میتوان داد؟!!