پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۴
مواضع پاندولی رژیم صهیونیستی؛

گانتز: با مذاکرات با ایران مخالف نیستیم

سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب: 783624
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پیام‌هایی در توییتر بار دیگر در اظهاراتی متناقض با موضع‌گیری پیشین تل‌آویو گفت که با مذاکرات با ایران مخالف نیست.
گانتز: با مذاکرات با ایران مخالف نیستیم
به گزارش جهان نيوز، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه در رشته پیامی توییتری به مذاکرات کنونی در وین اتریش میان ایران و گروه 1+4 واکنش نشان داد.

وی در این پیام توییتری نوشت: «ما با مذاکرات مخالف نیستیم اما نباید به بدنامان کمک کنیم».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در حالی گفته با مذاکرات با ایران مخالف نیست که مقام‌های دیگر این رژیم پیش از این بارها مخالفت خود را با آن اعلام کرده‌اند. 

بعضی از کارشناسان مواضع متناقض و پاندولی رژیم صهیونیستی را نشانه‌ای از تقسیم کار این رژیم با طرف‌های غربی برای ظاهرشدن در نقش «پلیس بد» مذاکرات می‌دانند.

نخست وزیر تنها رژیم دارنده تسلیحات اتمی در منطقه غرب آسیا ادامه داد: «ما نیاز منطقه‌ای و بین‌المللی برای دست یافته به راه‌حلی با ایران را نادیده نمی‌گیریم اما این موضوع، توجیهی برای ما به عنوان کشوری قدرتمند و مستقل برای ارائه راه‌حلمان در دفاع از خود با دستانمان ایجاد نمی‌کند و هر زمان که تصمیم بگیریم، این موضوع باید انجام شود».

هدف لفاظی‌های رژیم‌صهیونیستی علیه ایران
این لفاظی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در حالی انجام می‌شود که «ایهود اولمرت» نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی چند روز پیش در سخنرانی، هدف لفاظی مقامات این کشور علیه ایران را فاش کرد.

اولمرت در سخنانش گفت که تمام آمادگی‌ها و اقداماتی که اسرائیل مدعی است برای حمله به ایران انجام می‌دهد با هدف ترساندن آمریکایی‌ها به جای ایجاد قابلیت‌هایی برای آسیب رساندن به برنامه هسته‌ای تهران است.

این مقام سابق رژیم صهیونیستی گفت که اسرائیل هرگز به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله نخواهد کرد و وی از 10 سال پیش به این نتیجه رسیده که تخصیص بودجه و آماده سازی ارتش برای حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران، تنها هدر دادن میلیاردها دلار است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
مجبور هستند.... ظاهرا قدرتهای جهانی تصمیم به تعامل با ایران گرفته اند!!!!
Iran, Islamic Republic of
اسرائیل در پی مانع‌تراشی در مذاکرات وین است.
Iran, Islamic Republic of
وزیر صهیونیست همزمان با مذاکرات وین در اروپا به دنبال چیست؟.!!
Iran, Islamic Republic of
ترامپ در انتخابات شرکت کند باز هم شکست خواهد خورد/ چون به خاطر که ترامپ جنایتکار جنگی است و هم یک تروریست است....