پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

بیانیه تند رونالدو پیش از مراسم توپ طلا

دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۷
کد مطلب: 783621
کریس رونالدو در آستانه مراسم توپ طلا بیانیه ای تندی را خطاب به سردبیر فرانس فوتبال منتشر کرد.
بیانیه تند رونالدو پیش از مراسم توپ طلا
به گزارش جهان نيوز، در شرایطی که مراسم توپ طلای فوتبال دقایقی دیگر آغاز خواهد شد، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی که در مراسم امشب حضور نخواهد داشت بیانیه ای تند را خطاب به سردبیر مجله فرانس فوتبال در صفحه شخصی خود در فضای مجازی منتشر کرد.

پاسکال فره، سردبیر فرانس فوتبال در صحبت هایی مدعی شده بود که کریس رونالدو تا زمانی که توپ های طلایش از لیونل مسی بیشتر نشود، از فوتبال خداحافظی نخواهد کرد که این موضوع با واکنش شدید فوق ستاره پرتغالی همراه شده است.

وی با انتشار بیانیه ای نوشت: «نتایج امروز توضیح می‌دهد که چرا اظهارات پاسکال فره در هفته گذشته، زمانی که او اظهار داشت که من به او گفتم که تنها جاه طلبی من این است که دوران حرفه‌ای خود را با توپ طلا هایی بیشتر نسبت به مسی به پایان برسانم دروغ است.

پاسکال فره دروغ گفت، او از نام من برای تبلیغ خود و تبلیغ نشریه ای که برای آن کار می کند استفاده کرد. غیرقابل قبول است که مسئول اعطای چنین جایزه معتبری به این شکل دروغ بگوید، این یک بی احترامی مطلق به کسی است که همیشه به فرانس فوتبال و توپ طلا احترام گذاشته است.

او امروز دوباره غیبت من در گالا را که به خاطر قرنطینه بود، توجیه کرد و دروغ گفت. من همیشه می‌خواهم به کسانی که برنده می‌شوند، با اخلاق ورزشی و بازی جوانمردانه که از ابتدا مسیر حرفه‌ای من را هدایت کرده اند، تبریک بگویم و این کار را انجام می‌دهم. زیرا هرگز با کسی مخالف نیستم. من همیشه برای خودم و برای باشگاه هایی که نمایندگی می کنم برنده می‌شوم، برای خودم و برای کسانی که من را دوست دارند برنده می‌شوم. من در مقابل کسی پیروز نمی‌شوم.

بزرگترین آرزوی دوران حرفه ای من کسب عناوین ملی و بین المللی برای تیم هایی است که نمایندگی می‌کنم. بزرگترین آرزوی حرفه ای من این است که الگوی خوبی برای همه کسانی باشم که فوتبالیست حرفه ای هستند یا می خواهند باشند. بزرگترین آرزوی دوران حرفه ای من این است که نامم را با حروف طلایی در تاریخ فوتبال جهان بنویسم.

تمرکز من روی بازی بعدی منچستریونایتد و چیزهایی است که با هم تیمی ها و هواداران میتوانیم کسب کنیم است . سایر چیزها ؟ آنها فقط چیزهای دیگر هستند.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *