جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۲

نوزاد یزدی نیامده پدر شد!

دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب: 783566
نوزاد ۷ روزه اشکذری در استان یزد، کوچک‌ترین حامی کشور در طرح اکرام شد.
نوزاد یزدی نیامده پدر شد!
به گزارش جهان نيوز، غلامرضا مشعل چی در این خصوص در گفت و گو با فارس از یزد، با بیان این‌که والدین می‌توانند به نیت سلامتی نوزادان متولد شده خود حمایت یک یا چند یتیم را عهده دار شوند، اظهار کرد: نوزاد هفت روزه اشکذری در استان یزد به عنوان کوچک ترین حامی در کشور به جمع حامیان طرح اکرام پیوست.

وی افزود: والدین امیر ارسلان به نیت سلامتی وی حمایت از یتیم سیدی را بر عهده گرفتند و تقبل کردند ماهیانه مبلغی را به حساب فرزند معنوی خود واریز کنند.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: ۵۳۰۰ نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم در استان یزد از حمایت ۱۸ هزار حامی نیکوکار در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین استفاده می‌کنند، در هفت ماهه نخست سال جاری ۲۱ میلیارد تومان از سوی حامیان خیراندیش به‌صورت نقدی و غیرنقدی به ایتام و فرزندان نیازمند غیریتیم کمک شد.

طرح‌های اکرام ایتام و محسنین ازجمله طرح‌های موفق این نهاد است، مردم نیکوکار استان می‌توانند یتیم و یا فرزند نیازمند (محسنین) موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان به معیشت آن‌ها کمک کنند
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حالا شاید وقتی بزرگ شد، دلش نخواست پدرشه! ٫
Iran, Islamic Republic of
اینها چیه مینویسین؟!؟.