چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۶

چه کسانی در برابر «امیکرون» آسیب پذیرترند؟

دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 783521
پزشکان آفریقایی توضیح دادند که چه کسانی در برابر گونه «امیکرون» کرونا آسیب پذیرترند.
چه کسانی در برابر «امیکرون» آسیب پذیرترند؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، «رودو ماتیوا» رئیس بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهر سووتو در آفریقای جنوبی، اعلام کرد که پزشکان در آفریقای جنوبی نگران گسترش سریع سویه جدید کرونا «امیکرون» در بین مردم هستند.

ماتیوا گفت که جوانان ۲۰ تا ۳۰ ساله علائم متوسط ​​تا شدید داشته و برخی نیازمند مراقبت‌های ویژه هستند. حدود ۶۵ درصد از مبتلایان واکسینه نشده بودند و سایر افراد فقط با اولین دوز واکسینه شده اند.

به گفته وی در صورت تداوم افزایش موارد ابتلا، امکانات پزشکی تحت فشار قرار می‌گیرد و در بدترین حالت ممکن است با ظهور متغیر دلتا، با پیک موارد ابتلا مواجه شویم؛ بنابراین باید بستر‌های مراقبت‌های ویژه بیشتر آماده شود.

چند روز پیش، دانشمندان آفریقای جنوبی از ظهور گونه جهش یافته جدید کروناویروس با نام علمی"B.۱.۱.۵۲۹" در بوتسوانا و آفریقای جنوبی خبر دادند.

سازمان جهانی بهداشت نسبت به کشف گونه جدید کووید-۱۹ برای اولین بار در آفریقای جنوبی ابراز نگرانی کرده و آن را "Omicron" نامیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا دارین خبر رو تحریف می کنین
اصل خبر از رویترزه و اونجا مصاحبه کننده گفته نیمی از مبتلایان واکسن زده ها و نیمی هم واکسن نزده ها هستند
حالا شما برداشتی نوشتی 65درصد ؟!!1.
Iran, Islamic Republic of
چه فرقی می کنه خوب نوع جدید و جهش یافته اس دیگه معلومه که به نزده ها و زده ها اثر میذاره اما قطعا خطرش برای واکسن زده ها کمتر و برای نزده ها بیشتر خواهد بود
Iran, Islamic Republic of
واکسن اگر خودش باعث مرگ و میر کرونا نباشه می تونه، مسبب آسیب های بلند مدتی است که آینده نشان خواهد داد!!!!
Iran, Islamic Republic of
جریان الان درست برعکس کرونا دلتا و کرونای چینی شد که اونا به افراد مسن و پیر حمله می کردن ابن یکی صمعکارتره و به جوانان حمله ور میشه
United States
میخواهند جمعیت دنیا را کم کنند!!
علی
Iran, Islamic Republic of
......