جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

هزینه رزرو هتل هما

يکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب: 783458
هزینه رزرو هتل هما
اگر به تهران سفر می‌کنید یا بنابر هر دلیلی برای چند روزی نیاز به اقامتی آسان و بی‌دغدغه دارید، هتل هما از گزینه‌های مطلوب پیش‌روی شما است.

افراد زیادی بر این باور هستند که یک هتل پنج ستاره آن هم در شهر مهمی مانند تهران، باید به قولی همه چیز تمام باشد؛ بنابراین برای قضاوت بهتر، در ادامه پیرامون موقعیت مکانی، کیفیت امکانات و حتی شرایط و هزینه رزرو هتل ، اطلاعات موردنیاز در اختیار شما قرار داده شده است.

موقعیت جغرافیایی و دسترسی ها
این برج شکوهمند، یکی از خوش آب‌وهواترین مناطق تهران واقع شده است که چشم انداز بی نظیری به رشته کوه های البرز دارد.

همانطورکه گفته شد، هتل هما در خیابان ولیعصر تهران قرار دارد که شمال و جنوب شهر را به هم متصل می‌کند.

انتخاب این هتل، این امکان را به شما می‌دهد تا به انواع مراکز خرید، مراکز فرهنگی، مراکز تاریخی، اقتصادی و سیاسی، دسترسی سهل و آسانی داشته باشید.

موزه پول، موزه زمان، مرکز خرید آسمان، پارک ساعی و پارک ملت از جمله مکان‌هایی هستند که می‌توانید در همان حوالی سری بهشان بزنید!

تاریخچه هتل هما تهران
هتل هما در میدان ونک، واقع‌در طولانی ترین خیابان تهران، خیابان ولیعصر در سال 1352 افتتاح شده و آخرین بازسازی آن در سال 1397 انجام شده است.

شاید نام برند شراتون به گوش هایتان تازه باشد. شراتون، برند هتل سازی است که شعبات خود را در امریکا افزایش داده است.

در حالی که اولین هتل با این برند در سال 1937 در ماساچوست امریکا ساخته شده است.

شاید از ارتباط این برند مشهور با هتل هما ندانید.

باید گفت این هتل ابتدا پیرو برند شراتون بود و با نام هتل شراتون تهران تاسیس شد.

اما بعدها همراه چهار هتل دیگر در گروه هتل‌های هما قرار گرفت که زیر مجموعه سازمان هوایی جمهوری اسلامی بودند.

هر چند که در سال 1391 با مداخله سازمان تامین اجتماعی، و خرید صددرصدی سهام، اکنون این سازمان مالک اصلی مجموعه هتل‌های هما است.
 

 
ویژگی و نرخ قیمت اتاقها و سوئیت‌های هتل هما تهران
این هتل 177 سوئیت و اتاق مجلل با امکانات کامل را شامل می‌شود. نکته قابل توجه این است که دیزاین همه اتاق‌ها استیلی مدرن با آمیزه ای از سبک سنتی دارد.

این نوع از طراحی، تا حد زیادی احساس گرمی و راحتی را در وجود مسافران متبلور می‌کند. هتل هما مجهز به انواع اتاق با شرایط متفاوت و ویژگیهای منحصربه‌فرد است.


انواع اتاق‌های هتل هما

اتاق‌های تویین: این اتاق‌ها با دو تخت تک نفره به همراه امکانات عمومی نظیر مبلمان، دراور، میز تحریر، سیستم تهویه مرغوب، یخچال، چای ساز، بالکن، کمد، سیستم گرمایش و سرمایش مطبوع، تلوزیون، حمام مجهز به وان و دوش، لوازم بهداشتی و... دراختیار شما قرار می‌گیرد.

قیمت این سبک اتاق برای یک شب، حدود یک میلیون و 300 است که با تخفیف می‌توانید آن را با 960 هزار تومان رزرو کنید.

اتاق‌های دابل: این دسته از اتاق‌های هتل دارای یک تخت دو نفره است. امکانات عمومی در همه اتاق‌ها مشترک است. این نوع اتاق نیز برای رزرو شب شرایط مشابه با اتاق تویین دارد.

اتاق‌های سوئیت: وجود حمامی اختصاصی و نیز مبل های سفارشی که به صورت اختصاصی برای هتل‌های هما ساخته می‌شود، اتاق‌های سوئیت را خاص تر جلوه می‌دهد.

طراحی و سبک معماری ویژه و لاکچری سوئیت‌ها، این تمایز را بیشتر می‌کند.

اما هیچ موردی به‌اندازه دسترسی به وای‌فای رایگان به این نابی نمی‌افزاید!

اتاق دو تخته تویین: این قبیل اتاق‌ها با مساحت 15 متر مربع همراه دو عدد تخت سینگل سایز به شما ارایه می‌شود.

اتاق دبل: اتاقی مجهز به یک تخت دو نفره در سایز بزرگ، ماهواره خبری، تلوزیون LCD، سیستم سرمایشی و گرمایشی مرکزی، میز آرایش، سرویس فرنگی، همراه سایر امکانات عمومی است.

سوئیت جونیور: این طرح از سوئیت‌های هتل هما نیز علاوه‌بر امکانات عمومی، سرویس‌هایی نظیر تخت دو نفره و میز آرایش و همچنین مبلمان نیم‌ست در اتاق پذیرایی را به شما ارایه می‌دهد.

اتاق رویال سوئیت: این نوع سوئیت، جمعیت بیشتری را در خود جای می‌دهد. اتاق خواب آن مجهز به یک تخت دبل و اتاق پذیرایی آن دارای مبلمان با ظرفیت شش نفر است.

علاوه‌برآن، آشپزخانه کوچک مجهز به میز ناهارخوری، از دیگر امکاناتی است که می‌توان به آن اشاره کرد.

از دیگر ویژگی‌های این اتاق، وجود صندوق امانات، داخل اتاق است.
 

 
سوئیت رویال؛ یکی از تفاوت‌های این سوئیت با سایر اتاق‌ها، در امکان سرو رایگان قهوه و چای است.

این سوئیت اتاق خوابی با تخت دبل یا تختی تک نفره با ابعاد 100.200 دارد.

مبلمان چستر، میز ناهارخوری شش نفره و صندوق امانات رایگان، سیستم ماهواره رایگان، از دیگر امکاناتی است که بر لاکچری بودن سوئیت رویال می‌افزاید.

قیمت رزرو اتاق و سوئیت
قیمت یک شب رزرو سوئیت‌ها به‌این‌صورت است که می‌توانید سوئیت یک خوابه را با هزینه اصلی یک میلیون و 700، با بهره‌مندی از تخفیف میتوانید به قیمت یک میلیون و 300 و سوئیت دو تخته با دو تخت رویال را، با قیمت اصلی حدودا دو میلیون، همراه تخفیف، با هزینه یک میلیون و 600، رزرو کنید.

علاوه‌براین کاهش هزینه‌های روتین، در زمان های مختلف با تخفیف های ویژه نیز برخورد خواهید کرد.

به‌طورکلی، نرخ سوئیت‌ها و اتاق های هتل هما تهران معقول و قابل پیشبینی است؛ با این وجود در سایت های مختلف ارایه این هتل، همه روزه با تخفیف‌های تک رقمی تا درصدهای بالا، صورت می‌گیرد.

اتاق ساعتی هتل هما، این امکان را فراهم می‌آورد تا برای سفرهای کوتاه چند ساعته، با مشکل جا روبه‌رو نباشید.

این اتاق‌ها اغلب با دکوراسیونی ساده تر اما با همه سرویسهای عمومی با همان کیفیت دراختیار مسافران ساعتی قرار می‌گیرد.

مسلما هزینه رزرو هتل همای تهران، برای هریک از این اتاق‌ها بسته به نوع خدماتی که خارج از سیطره خدمات مشترک ارایه می‌شود، متفاوت است.

این هزینه بدون تخفیف، از رنج یک میلیون و خرده ای تا حدود چهار تومان، (بسته به نوع اتاق یا سوئیت)، متغیر خواهد بود.

هرچند که می‌توانید در سایت‌های مختلف با تخفیف‌های ویژه‌ای اتاق موردنظر خود را کرایه کنید.
 
سایر امکانات عمومی هتل
استخر شامل سونا و جکوزی، سالن ماساژ، زمین تنیس، و خدمات ماساژ درمانی، مواردی است که وجود آن در هتل پنج ستاره واقعی توقع می‌رود و در هتل هما نیز شاهد آن خواهید بود.

یکی از موارد موردتوجه این هتل این است که بدون رزرو اتاق نیز می‌توان از امکانات تفریحی آن استفاده کرد.

افزون بر سالن‌های تفریحی، رستوران‌ها و کافه‌های متفاوتی نیز به‌منظور تنوع سبک با انواع غذاها و دسرهای لذیذ، پدید آمده است.

رستوران معراج، رستوران تابستانی دلفین، گلستان و رستوران ایتالیایی پیکاسو به همراه کافه های گلستان و لابی ازجمله آن‌ها است.

برای جلب رضایت بیشتر می‌توان به سایر خدمات هتل هما نظیر تاکسی سرویس، خانه‌داری 24 ساعته، خدمات پزشکی، بانک، سالن همایش، سالن زیبایی، مرکز تجاری، سالن پذیرایی و اتاق جلسات نیز اشاره کرد.

باید اشاره کرد که علاوه‌بر امکان تخفیف‌های ویژه، آنقدر سرویس‌های متنوعی به شما ارایه می‌شود که از رزرو هتل هما و حتی هزینه رزرو هتل هما تهران خشنود خواهید بود.                                                                                                                  
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *