جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۲۵

نایب رئیس مجلس: حقوق کارکنان دولت از سال آینده ۱۰ درصد افزایش می‌یابد

يکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 783447
نایب رئیس مجلس گفت: دولت دوازدهم به صورت غیرقانونی ۳۷ هزار میلیارد تومان یکی از وزارتخانه‌ها را افزایش داده که این مسئله زمینه نارضایتی برخی کارکنان دیگر شده و انتظار می‌رود حقوق کارکنان در سال آینده ۱۰ درصد افزایش یابد.
میزان افزایش حقوق کارکنان دولت در سال ۱۴۰۱
به گزارش جهان نيوز، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم در اردبیل اظهار داشت: دولت و مجلس به عنوان یک اولویت اساسی و مهم به دنبال تأمین جان و نان مردم است که باید در حوزه به این مهم توجه ویژه‌ای گمارده شود و سر و سامان به وضعیت موجود داده شود که این مسئله جزو خصوصیات بارز یک دولت انقلابی است.
 
وی بیان کرد: دولت سیزدهم در بحث واکسیناسیون بسیار هوشمندانه عمل کرد و نسبت به ماه‌های گذشته ایمن‌سازی مردم به صورت قابل توجهی افزایش یافت و علاوه بر این مباحث از مباحث فرهنگی نیز غفلت نشده و هم‌اکنون به دنبال جلوگیری از رفتن جمعیت به سمت پیری است.
 

 
نیکزاد تصریح کرد: حذف ارز 4200 تومانی با تایید اکثریت مجلس در اختیار اقشار مختلف مردم به ویژه نیازمندان و کارکنان قرار می‌گیرد که به همین منظور در این زمینه اکثریت مجلس موافق حذف ارز هستند.

وی اظهار کرد: متأسفانه دولت دوازدهم به صورت غیرقانونی 37 هزار میلیارد تومان یکی از وزارتخانه‌ها را افزایش داده که این مسئله زمینه نارضایتی برخی کارکنان دیگر شده و به همین منظور از دولت و سازمان برنامه و بودجه انتظار می‌رود حقوق کارکنان در سال آینده 10 درصد افزایش یابد تا نسبت به کنترل تورم و کاهش قیمت‌ برخی کالاهای اساسی اقدامات لازم انجام یابد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این که برخی فیش حقوقی نامتعارف دارند نیز به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و نیاز است در راستای ساماندهی این وضعیت اقدامات لازم مبنای کار باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این همه مسائل و مشاجرات خانوادگی فقط و فقط بخاطر سطح پایین دستمزدهاست
در تمام سطوح جامعه دچار مشکل شده
آقایان راه حل از حقوق حداقل بگیران نیست
لااقل اجازه دهید زنده بمانند
محمد
Iran, Islamic Republic of
ما که تا حالا چیزی از این دولت ندیدیم انگاری میخواد صدقه بده 10 لیتر بنزین جبرانی حالا هم ده درصد اضافه حقوق انگار نه انگار مردم دارن زیر غول تورم له میشن
Iran, Islamic Republic of
چرا وقتی حقوق هیات علمی را 60 درصد افزایش دادین به فکر تورم نیفتادید..
رضا
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید از این همه لطف 10 درصد یعنی زیر 900 تومن افزایش ، اون هم با این همه تورم های نجومی ........!!!؟
Iran, Islamic Republic of
900 برای کسی که پایه حقوقش 9 میلیون هست، وگرنه اکثرا که پایه ای حول 5 میلیون دارند، فقط 500 تومان افزایش دارد که پول سه کیلو گوشته
Iran, Islamic Republic of
بحث مالیات از پزشکان، خانه های خالی همه و همه پرپر ، راحترین کار افزایش ندادن مکفی حقوق کارمندان تصویب شد. چقدر زحمت کشیدید...
Denmark
ازنظر بنده حقوق های نامتعارف به حقوق هایی گفته میشود که مسئولان یک سازمان دولتی برای مسئولین آن سازمان حد یقفی قائل نیستند و کدهای پرداختی متعددی را در فیش های حقوقی برای آنان ایجاد می کنند اما سایر کارکنان بصورت یکدست بنا به شرایط قانونی آن سازمان افزایش حقوق دارند ..
Iran, Islamic Republic of
شما اول تورم را کنترل کنید بعد حرف از افزایش 10 درصدی بزنید
سال 87 مجرد بودم و حقوق یک ماه من بیشتر از یک سکه بود حالا در حدود نیم سکه میشه
یعنی کمتر از نصف !!!!!!!!!
رضا
Iran, Islamic Republic of
یادم میاد سال اول دولت یازدهم جناب نوبخت فرمودند ما شرمنده کارمندان هستیم ولی بیشتر از 12 % نمیتونیم افزایش بدیم این در حالی بود که تورم سال آخر احمدی نژاد حدود 30% بود و اما حالا تاریخ داره تکرار میشه !!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای نایب رییس مجلس.حقوق خودت چقدره و افزایش حقوقت چقدر میشه.اینو هم بگو.حقوق تو که باعث تورم نیست فقط حقوق کارکنان دولت تورم زاست.!!!
یاسی
Iran, Islamic Republic of
دم دست ترین مورد حقوق کارمندان دولت است پیاپیش مالیات کسر می کنند ,برای جلوگیری از تورم حقوق کارمندان را افزایش نمی دهند.
به نظاره مینشینیم .
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
این ده درصد می بخشیم بخاطر تورمممممم!
Iran, Islamic Republic of
ای کاش یک انسان منصفی پیدا می شد بگوید اقا حقوق شما چند درصرداضافه می شود تورم چند درصد است در روز قیامت باید جواب بدهید
از ماست که برماست .
Iran, Islamic Republic of
آقای نیکزاد این باید هایی که می فرمایید کی محقق میشود؟چه زمانی حقوق های نجومی برچیده میشود؟.
غضنفر صبور
Iran, Islamic Republic of
برادر بزرگوار، یا خوابید یا خودتان را زدید به خواب؟! شما از سبزی خوردن خانه تان تا پوشک نوه دلبندتان را راننده دولتی و ماشین دولت تهیه میکند و درب منزل تحویل میدهد،.....
غضنفر صبور
Iran, Islamic Republic of
.....
امیرمهدی
Iran, Islamic Republic of
البته که تورم کمتر از ده در صد هست دولت و مجلس انقلابی لطف میکنن این صدقه ای اضافه حقوق را میدن ممنون از التفات شما ها
Iran, Islamic Republic of
آقای نیک زاد حرفتو پس بگیر ، مردم و قشر کارمند و لشکری و کشوری که حقوقشان از 4 میلیون تا 10 میلیون است از مجلس انقلابی ناامید نکنید. افزایش حقوق را معکوس کنید.
طبق قانون افزایش براساس نرخ تورم باید باشد حالا بانیان امر بیان کنند که نرخ تورم کجای ایران را ملاک برای افزایش قلمداد نموده اند.
شما ودیگر مسئولان محترم فیش خود را به انظار عموم ارائه میدادید تا این 10%اون هم مشخص میگردید.
سعید
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم این اخبار ی که هنوز قطعی نشده هی همینطور هر روز یه چیزی مینویسند یا یارانه را هر روز اعلام میکنند یارانه معیشتی این ماه فلان قدر واریز میشه خواهشا هر کس مسئوول این اخباره دیگه اسمی از یارانه و افزایش حقوق در ای صفحه های مجازی ننویسند .
Iran, Islamic Republic of
آیا تورم هم 10 درصده ؟!!!!!!! عجب عدالتی !!!
کمال
Iran, Islamic Republic of
خیلی زودتر از چیزی که فکر می کردیم شد!!!..