پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

کلید سرقت در دست پسران آشنا

يکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب: 783423
دو پسر جوان که متهم هستند با خیانت به دوستشان در نبود او به خانه‌شان دستبرد زده‌اند بازداشت شدند.
کلید سرقت در دست پسران آشنا
به گزارش جهان نيوز، ۱۶‌ تیرماه امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیس‌۱۱۰ تماس گرفت و گزارش یک سرقت را اعلام کرد. وقتی مأموران کلانتری‌۱۱۰ شهدا در محل حاضر شدند شاکی جزئیات سرقت را این طور اعلام کرد. او گفت که سه‌روز قبل همراه خانواده‌ام به سفر رفتم. امروز که برگشتیم متوجه شدیم که لوازم خانه به هم ریخته است. فهمیدیم که دزد به خانه زده است. در بررسی بیشتر متوجه شدیم که ۴۰۰‌میلیون پول و طلا و اسنادی از داخل گاو صندوق سرقت شده است که شکایت داریم.

وقتی بررسی‌های مأموران پایگاه ششم پلیس‌آگاهی در این باره جریان پیدا کرد دوربین‌های مداربسته ساختمان بررسی شد. تحقیقات نشان داد که دو پسر جوان در نبود صاحبخانه وارد ساختمان شده و در حالی که مقداری لوازم ر اداخل پتو مخفی کرده‌اند از محل خارج شده‌اند. خانواده شاکی بعد از دیدن تصاویر دو پسر جوان را شناسایی کردند. پسر شاکی گفت: که آن‌ها دوستان من هستند و کسری و امید نام دارند. کسری و امید بار‌ها به خانه ما آمده بودند. وقتی پدر و مادرم به سفر می‌رفتند آن‌ها به خانه‌مان می‌آمدند تا من تنها نباشم. حتی در آن مدت من کلید یدک خانه‌مان را هم به آن‌ها داده‌بودم.

بعد از به دست آمدن این سرنخ بود که دو متهم تحت تعقیب قرار گرفته و بازداشت شدند. آن‌ها وقتی با تصاویر دوربین‌های مداربسته مواجه شدند چاره‌ای جز اعتراف به سرقت نداشتند. کسری گفت: چند روز قبل وقتی متوجه شدیم که دوستمان همراه خانواده‌اش به سفر رفته تصمیم گرفتیم تا از خانه‌شان سرقت کنیم. ما کلید یدک خانه‌شان را داشتیم برای همین در فرصت مناسب به خانه‌شان رفتیم و اموالشان را سرقت کردیم، اما نمی‌دانستیم که دوربین مداربسته تصاویرمان را ضبط کرده و گرفتار می‌شویم.

سرهنگ کارآگاه «سیدقاسم موسوی‌فر» رئیس پایگاه‌ششم پلیس‌آگاهی پایتخت گفت: دو متهم در بازجویی‌ها به دو سرقت مشابه هم اعتراف کردند. وی گفت: تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر آن‌ها جریان دارد.
مرجع : روزنامه جوان
برچسب ها: سرقت کلید متهم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید
Iran, Islamic Republic of
.....