سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس:

از امروز پرسپولیس حق اشتباه کردن ندارد/ تغییر سیستم نیازمند گذر زمان و تمرین زیاد است

شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب: 783382
درخشان گفت: پس از شکست مقابل الهلال تیم شرایط خوبی نداشت، اما حالا و از هفته ششم به بعد باید بدون نوسان کار کنیم و نباید اشتباه و کوتاهی در کار تیمی داشته باشیم.
از امروز پرسپولیس حق اشتباه کردن ندارد
گروه ورزش جهان نيوز: حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با میزان، درباره برتری تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان پس از ۳ هفته دوری از بُرد اظهار داشت: فراز و نشیب در فوتبال مختص تمام تیم‌هاست و این طبیعی است، مهم این است که از هفته ششم روند خوب و حرکت روبه بالای پرسپولیس در جدول آغاز شده و باید سعی کنیم از کورس قهرمانی عقب نمانیم. استقلال، سپاهان و گل‌گهر هم این شرایط را در مقاطعی تجربه کرده‌اند.

وی ادامه داد: باید هفته به هفته بهتر شده و در تمام بازی‌ها به فکر پیروزی و کسب ۳ امتیاز باشیم و شرایط را برای خود بهتر کنیم و فقط به قهرمانی در لیگ برتر فکر کنیم. اُفت پرسپولیس در هفته‌های گذشته طبیعی بود. پس از شکست مقابل الهلال تیم شرایط خوبی نداشت، اما حالا و از هفته ششم به بعد باید بدون نوسان کار کنیم و نباید اشتباه و کوتاهی در کار تیمی داشته باشیم، زیرا این باعث می‌شود حریفان از ما جلو زده و و در کورس قهرمانی از آن‌ها عقب بمانیم که این اشکالی بزرگ برای پرسپولیس است.

* نمی‌دانم نقش داوران در فوتبال ما چیست
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره تغییر سیستم ناموفق پرسپولیس به ۳ دفاعه و بازگشت به سیستم ۴-۴-۲ در این بازی گفت: تغییر سیستم نیازمند گذر زمان و تمرین زیاد است و نمی‌شود خیلی زود و آنی سبک بازی یک تیم را تغییر داد. پرسپولیس سال‌هاست با سیستم چهار دفاعه بازی می‌کند و با همین سیستم نتایج خوبی کسب کرده است.

مدافع اسبق سرخپوشان در رابطه با داوری پرحرف و حدیث این دیدار گفت: داوری اصلاً خوب نبود. در صحنه‌ای که باید روی مهدی ترابی خطای پنالتی اعلام می‌شد داور تمارض تشخیص داد و کارت زرد اشتباهی به این بازیکن نشان داد.

در صحنه‌ای دیگر هم توپ کاملاً از دروازه نفت آبادان عبور کرد که داور خط‌نگهدار نتوانست این صحنه را تشخیص دهد. نمی‌دانم نقش این داوران در یک مسابقه فوتبال چیست. آن‌ها یا اختیار قانونی دارند که باید به آن عمل کنند و یا اختیار ندارند و باید تکلیف مشخص شود. در حال برگزاری دوره بیست و یکم لیگ برتر هستیم و تعجب می‌کنم که چرا همچنان VAR در فوتبال ما وجود ندارد!

* باید به وزارت ورزش وقت بدهیم
وی در خصوص دیدار هفته بعد پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: مسجدسلیمانی‌‎ها این روز‌ها شرایط خوبی ندارد. پرسپولیس باید در هر بازی حساب جداگانه‌ای روی ۳ امتیاز و کسب پیروزی باز کند و با احترامی که برای آن‌ها قائلم باید سه امتیاز دیگر را مقتدرانه به دست آورده و در مسیر قهرمانی گام برداریم.

حمید درخشان درباره کشمکش‌های اخیر وزیر ورزش با پرسپولیس بر سر بحث مدیریت باشگاه گفت: نباید مدام به وزیر ورزش فشار بیاوریم و باعث شویم مدیری انتخاب شود که از پس کار بر نیاید. باید به وزارت ورزش وقت داد تا بررسی کند و گزینه‌ای مناسب را برای این سمت برگزیند.

وی خاطرنشان کرد: اگر این انتخاب سرآسیمه و با عجله باشد شرایط بدتر هم خواهد شد و اگر مدیری سر کار بیاید و به ما کمک نکند به وزارت ورزش انتقادات زیادی خواهد شد. مدیرعامل استقلال زود مشخص شد، اما به علت پایبند نبودن به تعهدات خود، مجوز بازی برای بازیکنان خارجی آن‌ها صادر نشد و این کار مدیریت نیست. ان‌شالله با بررسی دقیق گزینه‌ها، بهترین نام برای مدیریت پرسپولیس انتخاب و معرفی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *