جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

تولید یک سریال امنیتی دیگر در تلویزیون

شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب: 783364
سریال امنیتی «ضد» به کارگردانی ابراهیم شیبانی و تهیه‌کنندگی علیرضا جلالی مدتی است که کلید خورده است.
تولید یک سریال امنیتی دیگر در تلویزیون
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، سریال «ضد» را ابراهیم شیبانی کارگردانی می‌کند و بازیگران مختلفی از جمله حسام منظور، بهاره کیان‌افشار، سعید چنگیزیان، مرتضی اسماعیل کاشی و… در آن بازی می‌کنند.

در این سریال تلاش شده از جان گذشتگی و تلاش نیروهای امنیتی در جهت حفظ امنیت و آرامش جامعه تصویر شود.

تهیه‌کنندگی این مجموعه به علیرضا جلالی که پیش‌تر به همراه زنده‌یاد حمید آخوندی تهیه سریال «دولت مخفی» و فیلم‌های «ماهورا» و «روز سوم» را عهده‌دار بوده، سپرده شده است.

این سریال در فضایی امنیتی ساخته شده است و از دیگر سریال‌هایی است که این روزها سیمافیلم برای به تصویر کشیدن تلاش‌های ماموران امنیتی کشور به تولید می‌رساند.

این روزها سریال «سرجوخه» به کارگردانی احمد معظمی، نویسندگی سیدحسین امیرجهانی و تهیه کنندگی ابولفضل صفری دیگر سریال امنیتی اجتماعی تلویزیون است که از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

ابراهیم شیبانی پیش این سریال تلویزیونی «نجوا» را کارگردانی کرده بود و این روزها سریال «میدان سرخ» را در حال پخش از شبکه نمایش خانگی دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بهار
Iran, Islamic Republic of
سریالهایی بسازید که موضوع جدید داشته باشد وروحیه کار وتلاش را درمردم تقویت کند.واز استرس وکشت وکشتارو صحنه های خشن در آن اثری نباشد.یا سرگذشت بزرگان ودانشمندان ایرانی باشد مانند سریال ابوعلی سینا که واقعا زیبا وآموزنده بود.