شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

کشف سویه جدید ویروس کرونا در اراضی اشغالی

جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب: 783261
با شناسایی سویه جدید ویروس کرونا در رژیم صهیونیستی، نخست وزیر این رژیم اعلام کرد که در آستانه وضعیت اضطراری در اراضی اشغالی قرار دارند.
کشف سویه جدید ویروس کرونا در اراضی اشغالی
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) با کارشناسان بهداشت این رژیم ملاقات کرده است تا درباره بهترین واکنش به نوع جدیدی از کووید-۱۹ که در آفریقای جنوبی شناسایی شده و به اراضی اشغالی راه پیدا کرده، صحبت کنند.

بنا بر بیانیه دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی، نفتالی بنت گفت: «ما در حال حاضر در آستانه وضعیت اضطراری هستیم. در مواجهه با این وضعیت باید سریع و قوی عمل کنیم.»

رژیم صهیونیستی یک مورد از سویه جدید B.۱.۱.۵۲۹ را در مسافری که از مالاوی برمی گشت گزارش کرده است. وزارت بهداشت این رژیم گفت که دو نفر دیگر نیز به عنوان موارد احتمالی شناسایی شده اند و در انتظار نتایج آزمایش هستند.

تل آویو روز پنجشنبه اعلام کرد که شهروندان خود را از سفر به جنوب آفریقا منع کرده و از ورود اتباع خارجی از این منطقه جلوگیری خواهد کرد.

گفتنی است، دانشمندان به تازگی از کشف سویه جدید ویروس کرونا در آفریقای جنوبی خبر داده اند که به دلیل جهش‌های پیچیده، به مراتب خطرناک‌تر از سویه‌های قبلی بوده و تهدیدی بزرگ برای کشور‌ها محسوب می‌شود.

با افزایش موارد ابتلا به کرونا در آفریقای جنوبی، دانشمندان خبر از شناسایی سویه جدید کرونا ویروس با نام B ۱.۱.۵۲۹ دادند. در ادامه و با اعلام شناسایی این سویه، کشور‌های اروپایی از جمله انگلیس، آلمان و ایتالیا، پرواز‌های شش کشور آفریقایی به خاک کشورشان را ممنوع کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جالب توجه مسئولان بزرگواری که سیاست کاملا اشتباه واکسیناسیون جمعی وحذف محدودیت ها را پیگیری مینمایند