کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سردار سلیمانی:

حدود ۷۰ سال، از ۸۰ سال عمر اسرائیل سپری شده/ بر اوضاع رژیم صهیونیستی دقیقا اشراف داریم

3 آذر 1400 ساعت 15:37

ما صدای فروریختن ستون‌های پوشالی موجودیت رژیم صهیونیستی را شنیدیم و از اوضاع رژیم صهیونیستی دقیقا خبر و بر آن اشراف داریم، ما می دانیم کسانی که با اجبار به سرزمین‌های اشغالی کوچ کرده اند منتظر فرصت هستند که به سرزمین‌های اصلی خود بازگردند.


به گزارش جهان نیوز، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی امروز در رزمایش اقتدار بسیجیان که در مرکز تخصصی بسیج در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: سکان‌داری دولت انقلابی و جهادی باعث تشکیل چنین دولتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی شد و همان‌طور که دفاع مقدس ملت ایران باعث شکل گیری جبهه مقاومت شد، دولت اسلامی ایران هم منشا شکل گیری دولت‌های اسلامی در جهان اسلام قرار گرفت.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با ابراز بر اینکه از رهبر معظم انقلاب به دلیل صدور پیام شعف برانگیز و امید بخش به بسیجیان مبنی بر این که امید است فصل جدیدی در نقش آفرینی بسیج در عرصه‌های متنوع خدمتگزاری به ملت و نظام گشوده خواهد شد تشکر می‌کنیم، ادامه داد: عمل به تدابیر رهبری و خدمتگزاری به ملت در همه عرصه‌ها پاسخ بسیجیان به این پیام است.

وی تشریح کرد: ما اکنون در گام دوم انقلاب و در هر قرنی تحولات بزرگی را شاهد هستیم، در قرن ۱۴ قمری این تحول، پیروزی انقلاب اسلامی و یک اَبَر تحول بود و سر منشا تحولات دیگر شد و آثار آن را امروز می‌بینیم.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه به بن بست رسیدن اندیشه سوسیالیسم و مارکسیم، فروافتادن علم اقتدار امپریالیسم، به حاشیه رانده شدن گفتمان مذهب مسیحیت به اعتراف واتیکان، فرو افتادن علم پوشالی به ظاهر قدرتمند رژیم صهیونیستی در چشمان ملل دنیا اتفاقاتی تاثیر پذیرفته از ابَر تحول پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه تبیین کرد: ابَر تحول و حادثه بزرگ دیگری از مسیر انقلاب اسلامی ایران پیش روی بشریت قرار دارد که باعث می‌شود با پیشقراولی ملت ایران در سایه تدابیر مقام معظم رهبری و عمل به بیانیه گام دوم انقلاب، ملت‌های مسلمان در کنار هم قرار گیرند، دوباره شکوه و عظمت جهان اسلام رخ نماید، منشاء خیر و سعادت بشر شده و کشورهای مسلمان را از زیر سلطه استعمارگران و اشغالگران نجات دهد.

ما بر اسرائیل اشراف داریم
وی با اشاره به اینکه در متن این تحول به فرموده امامین انقلاب نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود، ادامه داد: ما صدای فروریختن ستون‌های پوشالی موجودیت رژیم صهیونیستی را شنیدیم و از اوضاع رژیم صهیونیستی دقیقا خبر و بر آن اشراف داریم، ما می دانیم کسانی که به اصرار به سرزمین‌های اشغالی کوچانده شده‌اند منتظر فرصت هستند که به سرزمین‌های اصلی خود بازگردند و املاک خود را در سرزمین‌های اصلی حفظ کرده‌اند، در خود یهودیان هم باور بر این است که این رژیم از ابتدای تاسیس خود تا بیش از ۸۰ سال دوام نخواهد داشت که حدود ۷۰ سال آن سپری شده است.

سردار سلیمانی ابراز کرد: ملت ایران در انقلاب اسلامی دریچه‌های صلح، آزادی، عدالت، شرافت، عظمت و عزت را بر جهانیان گشود، ما هیچگاه به دنبال جنگ افروزی نبوده‌ایم اگر چه مورد تجاوز قرار گرفتیم اما دفاع کردیم حرکت زیبایی که در دوران دفاع مقدس با حضور نیروهای مردمی انجام شد، دفاعی علوی و عاشورایی بود و این باعث شکل گیری الگوی جبهه مقاومت در مقابل اشغالگران شد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در این مرحله هم ملت ایران به دنبال تکامل دولت اسلامی، جامعه پردازی و تمدن نوین اسلامی است، متذکر شد: ملت ایران با دقت کامل همه ظرفیت‌ها را دنبال خواهد کرد.

وی پیام رزمایش اقتدار بسیجیان را آمادگی کامل برای فداکاری ملت در راه آرمان‌های امام(ره)، تدابیر رهبر معظم انقلاب و مطالبات مردم بزرگ ایران به خصوص در تامین امنیت پایدار دانست و تکمیل کرد: بسیج برای برای استقرار نقش آفرینی ملت بزرگ ایران در مسیر دولت سازی، جامعه پردازی و تحقق تمدن نوین اسلامی می‌کوشد.

کار ما در گام دوم انقلاب آبادانی است
سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: کار بسیج در گام دوم انقلاب بیشتر آبادانی و ساختن ایرانی در حد و عظمت ملت آن است و شرایط فراهم شده و همه قوا اهتمام بر تحقق این هدف دارند و ملت با استفاده از تجربیات گذشته و محور قرار دادن جوانان با امید به موفقیت و با روحیه جهادی این مسیر را طی می‌کند.

برگزاری رزمایش اقتدار بسیجیان با ۹۵ گردان در مشهد
در ادامه این رزمایش فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی اظهار کرد: امروز در تمام نقاط خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور رزمایش اقتدار بسیجیان برگزار می‌شود و در مشهد نیز ۹۵ گردان، این رزمایش را برگزار می‌کنند.

سردار سید هاشم غیاثی با بیان این که گردان‌ها متناسب با ماموریت‌ها شکل گرفته اند هر فرد منصفی می‌گوید که امنیت پایدار را مدیون بسیجیان هستیم، تکمیل کرد:

بسیجیان در برهه‌های مختلف دفاع مقدس، محرومیت زدایی، پرداختین به صنایع دفاعی و کمک به مردم در حوادث غیر مترقبه حضور فعال داشته و دارند و باید دشمنان این را بدانند که در تبعیت از مقام معظم رهبری همواره در میدان حاضریم و به هر توطئه و تهدید پاسخ می‌دهیم.


کد مطلب: 783115

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/783115/حدود-۷۰-سال-۸۰-عمر-اسرائیل-سپری-شده-اوضاع-رژیم-صهیونیستی-دقیقا-اشراف-داریم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com