جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۲

۸۶ فوتی و ۴۳۸۴ ابتلای جدید کرونا در کشور

جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب: 783104
بنا بر اعلام وزارت بهداشت در طول شبانه روز گذشته، ۸۶ بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۲۹ هزار و ۴۶۲ نفر در کشور رسید.
کرونا ۸۶ هموطن دیگر را به کام مرگ کشاند
به گزارش جهان نيوز، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: از روز گذشته تا امروز پنجم آذر و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۳۸۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی و ۷۲۰ نفر از آنها بستری شدند.

همچنین مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۰۲ هزار و ۵۶ نفر رسید و متاسفانه در طول شبانه‌روز گذشته، ۸۶ بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۹ هزار و ۴۶۲ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون و ۸۴۱ هزار و ۸۷۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۳۳۷۲ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۳۸ میلیون و ۳۳۱ هزار و ۵۴۶ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است .

در حال حاضر هیچ شهری در کشور در وضعیت قرمز نیست و در بین شهرهای کشور ۲۲ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۰۷ شهر در وضعیت زرد و ۲۱۹ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این آمارهای کذایی را رها کنید فکری به حال چرخش کرونا در خانواده ها با سیاست کاملا غلط بازگشایی مدارس به هرقیمتی کنید
با ایجاد گونه های جدید درآفریبا وهمچنین اراضی اشغالی سیاست واکسیناسیونجمعی وحذف محدودیت ها اشتباه بودن اش کاملا تثبیت گردیده است لطفا تا این گونه های جدید( که زمین وشخص را نمیشناسند)وارد کشور خودمان نشده محدودیت ها را برگردانید