کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سردار سلامی: بسیج، اعجاز ذهنی امام بود

3 آذر 1400 ساعت 11:32

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه بسیج، موهبت الهی، حقیقتی بزرگ و درخشان است، گفت: امام راحل با ایجاد بسیج، به یک اعجاز ذهنی دست زد و چنین نهادی را در سرزمین ایران ایجاد کرد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از میزان، سرلشکر پاسدار حسین سلامی در جمع بسیجیان استان خراسان جنوبی، گفت: این استان مردمان باوفا، مرزداران مؤمن، غیرت‌مند و ولایت‌مدار و دیار مؤمنان و سرزمین عالمان بزرگ و اندیشمندان و دانشمندان جاودان، مردمانی صبور و شکیبا و مجاهد دارد.

فرمانده کل سپاه افزود: استان خراسان جنوبی، سرزمینی با شهدایی همانند ستارگان درخشان بر آسمان افتخارات ایران و بلکه جهان اسلام، شهیدانی همچون «کاوه، ناصری، رحیمی، آخوندی و پارسا» و هزاران شهید جاودان دیگری که عطر و رایحه دلنواز وجودشان همیشه طراوت معنوی و نشاط الهی و شادابی معنوی را به همراه آورده است.

سلامی تأکید کرد: خانواده شهدا، چشم و چراغ ملت ایران و جهان اسلام هستند و خدمت به این عزیزان افتخار بزرگی است.

بسیجیان، مردان مخلص و مجاهد عرصه جهاد هستند
فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه بسیجیان، مردان مخلص و مجاهد عرصه جهاد هستند، تصریح کرد: حضور در جمع شما خاطره ماندگار و شیرین است.

سلامی تأکید کرد: امام راحل با ایجاد بسیج، به یک اعجاز ذهنی دست زد و چنین نهادی را در سرزمین ایران ایجاد کرد.

مقام معظم رهبری، بسیجی جانباز است
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه مقام معظم رهبری، بسیجی جانباز است، تصریح کرد: فرمانده معظم کل قوا، بسیج را به شجره طیبه تبدیل کرد.

سلامی با بیان اینکه بسیج، موهبت الهی بوده و هست و برای همیشه خواهد بود، اضافه کرد: بسیج حقیقتی بزرگ و درخشان است.

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: به برکت این حقیقت زیبا، درخشان و جریان سیال از فضیلت‌ها در شاکله عظیم بسیج، روح ایثار، جوانمردانی و غیرت ابوالفضلی، شهادت‌طلبی، صداقت، محبت ایمان و عشق و آزادگی و هر آنچه فضیلت است در شاکه و هیبت زیبای این نهاد الهی کاملا درخشان دیده می شود.


کد مطلب: 783081

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/783081/سردار-سلامی-بسیج-اعجاز-ذهنی-امام

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com