پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۵

تصویر دردناک از تشییع شهید سلامت

چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب: 783074
به گزارش جهان نيوز، مراسم تشییع شهید مدافع سلامت علی جعفرنیک پی کارشناس هوشبری بیمارستان فیروزگر صبح امروز چهارشنبه ۳ آذر ماه ۱۴۰۰ با حضور جمعی از کادر درمان در این بیمارستان برگزار شد.

شهید علی جعفرنیک پی متولد سال ۱۳۶۷بوده و در راه خدمت به بیماران کرونایی و بر اثر ابتلا به ویروس کرونا به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدایشان رحمت کند
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمتش کنه ان شا الله
ولی مگه اینها واکسن نزده بودن ؟
واکسنی که نه میتونه از بیماری جلوگیری کنه نه از مرگ به چه دردی میخوره ؟
پزشک
Iran, Islamic Republic of
جماعتی که این طور استدلال می کنند دو دسته هستند. یک دسته که خودشان را به نفهمیدن می زنند، که با آنها کاری ندارم. ولی برای دسته دیگر که متوجه مساله نشده اند مثال ساده ای می زنم تا برایشان جا بیفتد. واکسن، پرهیز از تجمع، استفاده از ماسک و ضد عفونی کننده ها همگی برای کاهش ابتلای به بیماری هستند؛ درست مثل رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی که باعث کاهش تصادفات می شود، ولی هیچ گاه نمی توان گفت که با رعایت موارد ایمنی در رانندگی دیگر شاهد هیچ تصادفی نخواهیم بود و حتی هیچ فوتی در حوادث رانندگی وجود نخواهد داشت؛ اما قطعا رعایت قوانین برای خود فرد و افراد دیگر جامعه تاثیر بسزایی دارد و انکار نشدنی است.
مهاجر
Iran, Islamic Republic of
حالا برید هی واکسن بزنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
....