کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رهبر انقلاب خطاب به بسیجیان:

قدردان جایگاه خود باشید/ می توانید در همه مسائل عمومی کشور و ملت اثر بخش و مشکل گشا باشید

3 آذر 1400 ساعت 10:04

عزیزان قدردان جایگاه خود باشید و بدانید که با همت بلند و در پرتو خردمندی و درست اندیشی و با اعتماد و توکل بر خداوند دانا و توانا می توانید در همه مسائل عمومی کشور و ملت اثر بخش و مشکل گشا باشید.


به گزارش جهان نیوز، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، تاکید کردند: عزیزان قدردان جایگاه خود باشید و بدانید که با همت بلند و در پرتو خردمندی و درست اندیشی و با اعتماد و توکل بر خداوند دانا و توانا می توانید در همه مسائل عمومی کشور و ملت اثر بخش و مشکل گشا باشید، این تجربه چند دهه ملت ایران است.

متن پیام معظم له به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
هفته بسیج بر همگان مبارک باد؛ بویژه بر رویش های تازه و با طراوت بسیجی، که همچنان مانند نسل پیش از خود، فرزندان محبوب امام راحل عظیم الشان اند.

عزیزان قدردان جایگاه خود باشید و بدانید که با همت بلند و در پرتو خردمندی و درست اندیشی و با اعتماد و توکل بر خداوند دانا و توانا می توانید در همه مسائل عمومی کشور و ملت اثر بخش و مشکل گشا باشید، این تجربه چند دهه ملت ایران است.

والسلام علیکم و رحمه الله
سید علی خامنه‌ای
سوم آذر ۱۴۰۰


کد مطلب: 783061

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/783061/قدردان-جایگاه-خود-باشید-می-توانید-همه-مسائل-عمومی-کشور-ملت-اثر-بخش-مشکل-گشا

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com