چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۲
رهبر انقلاب خطاب به بسیجیان:

قدردان جایگاه خود باشید/ می توانید در همه مسائل عمومی کشور و ملت اثر بخش و مشکل گشا باشید

چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب: 783061
عزیزان قدردان جایگاه خود باشید و بدانید که با همت بلند و در پرتو خردمندی و درست اندیشی و با اعتماد و توکل بر خداوند دانا و توانا می توانید در همه مسائل عمومی کشور و ملت اثر بخش و مشکل گشا باشید.
قدردان جایگاه خود باشید/ می توانید در همه مسائل عمومی کشور و ملت اثر بخش و مشکل گشا باشید
به گزارش جهان نيوز، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، تاکید کردند: عزیزان قدردان جایگاه خود باشید و بدانید که با همت بلند و در پرتو خردمندی و درست اندیشی و با اعتماد و توکل بر خداوند دانا و توانا می توانید در همه مسائل عمومی کشور و ملت اثر بخش و مشکل گشا باشید، این تجربه چند دهه ملت ایران است.

متن پیام معظم له به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
هفته بسیج بر همگان مبارک باد؛ بویژه بر رویش های تازه و با طراوت بسیجی، که همچنان مانند نسل پیش از خود، فرزندان محبوب امام راحل عظیم الشان اند.

عزیزان قدردان جایگاه خود باشید و بدانید که با همت بلند و در پرتو خردمندی و درست اندیشی و با اعتماد و توکل بر خداوند دانا و توانا می توانید در همه مسائل عمومی کشور و ملت اثر بخش و مشکل گشا باشید، این تجربه چند دهه ملت ایران است.

والسلام علیکم و رحمه الله
سید علی خامنه‌ای
سوم آذر ۱۴۰۰
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


قدرتعلی
Canada
...
Iran, Islamic Republic of
سلام خدا بر این شخصیت بی نظیر عالم اسلام با وسعت دید و دوراندیشی سیدناالقائد، امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای حفظه الله.امیدوام خدای جل و اعلی توفیق شکر وجود این مرد بی نظیر رو به ما عطا کنه