کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لیست پرفروش ترین شیرآلات راسان در یک نگاه

3 آذر 1400 ساعت 9:49


راسان یکی از مطرح ترین تولید کنندگان شیرآلات ساختمانی در ایران است که سابقه حضوری فعال در این حوزه دارد. شیر راسان با داشتن تنوع در مدل و رنگ و قیمت در بازار شناخته می شود و اگر کسی قصد خرید شیرآلات را داشته باشد نمی تواند از راسان چشم پوشی کند.

راسان با بهره مندی از دانش روز و تجهیزات مدرن اقدام به تولید انواع شیرآلات توکار، روکار، چشمی و سایر تجهیزات بهداشتی همچون فلاش تانک و ... کرده و با توسعه بازار خود در بازارهای آسیایی نیز حضوری گسترده دارد.

شیرسان به عنوان نمایندگی و عامل رسمی فروش کارخانه به صورت مستقیم محصولات راسان را به دست مشتریان می رساند.

از پرفروش ترین مدل های شیرآلات راسان می تواند به موارد زیر اشاره کرد.

مدل آتیس راسان
مدل آتیس از جدیدترین و زیباترین شیرهای برند راسان بوده که در سه رنگ سفید، کروم و طلایی موجود می باشد.
آتیس دارای بدنه ای از آلیاژ برنج، طرحی فلت مانند و با کارتریج سرامیکی به مشتریان عرضه می شود.

مدل آلیس راسان
مدل آلیس از طرح های منحصر به فرد راسان با طراحی خاص و فانتزی است. بدنه شیر سنگین و از جنس برنج بوده و در رنگ بندی طلایی و کروم موجود می باشد. از ویژگی های مهم شیر آلیس داشتن شیر ظرفشویی فنری است که انتخاب مناسبی برای آشپزخانه های جزیره می باشد.

مدل اکتاو راسان
اکتاو را فانتزی ترین مدل راسان می نامند. طراحی بی نظیر با هارمونی و بازی اشکال هندسی در این شیر باعث شده تا انتخاب مناسبی برای خاص ترین ها باشد. شیر اکتاو دارای کارتریج سایز 35، آبکاری با میکرون بالا و رنگ بندی متنوع کروم، سفید و طلایی می باشد.

مدل الیزه راسان
الیزه راسان از جدیدترین و خوش فرم ترین شیرهای راسان است که طرحی کلاسیک داشته و با رنگ بندی کروم مات و طلامات در حال حاضر موجود می باشد. این شیر بدنه نیمه سنگین داشته و دارای قیمت مناسب برای سخت پسندان می باشد.

مدل پریمو راسان
مدل پریمو راسان نیز مشابه سایر شیرهای راسان از کارتریج سرامیکی سایز 35 بهره برده و دارای بدنه برنجی با رنگ بندی سفید، طلایی و کروم می باشد. در این مدل شیر 4 کاربرد شیر توالت، روشویی، حمام و آشپزخانه وجود دارد که در مدل ظرفشویی آپشن شلنگدار بودن نصیب خریدار می شود.

مدل رابیت راسان
رابیت از مدل های خاص راسان بوده که دارای شکل هندسی کاملا منحصر به فرد است. این شیر دارای بدنه برنجی با تنه سنگین و در رنگ بندی سفید، کروم، کروم مات موجود می باشد.

مدل لوتوس راسان
مدل لوتوس راسان زیباترین و پرفروش ترین محصول این برند است. این شیر دارای هارمونی و بدنه ای خاص است که کرو ( خمیده) بودن به زیبایی هر چه بیشترش افزوده است. لوتوس در حال حاضر در رنگ بندی کروم، سفید و مشکی موجود بوده و دارای کارتریج سرامیکی با کیفیت است.

مدل هیپو راسان
هیپو راسان را از اهرم و دستگیره خاص آن می توان شناسایی کرد. این شیر برنجی با آبکاری های سفید، طلایی و کروم و با کارتریج سرامیکی در سبد کالایی برند راسان وجود دارد.

شیرهای ظرفشویی راسان
شیرآلات آشپزخانه راسان از پرفروش ترین شیرهای ظرفشویی در بازار است. تنوع در مدل، رنگ و قیمت و البته کاربرد توانسته شیر ظرفشویی راسان را به بهترین شیر آشپزخانه تبدیل کند.

شیرهای سینک راسان دارای مدل های ثابت، شاوری یا شلنگدار، و تصفیه دار می باشد. از پرفروش ترین شیرهای ظرفشویی راسان می توان به موارد زیر نام برد.
مدل آلیس، اکتاو، آتیس، دنیس، استار، النا، پریمو، پالادیوم، لوتوس و ...

بهترین روش خرید شیر راسان
شیر راسان به دلیل فروش بالا و خواهان زیاد در فروشگاه های زیادی وجود دارد و البته با قیمت های متفاوتی عرضه می شود.

شرکت راسان در همین راستا با هدف حذف واسطه و فروش مستقیم به مصرف کننده اقدام به راه اندازی فروش آنلاین محصولات خود از طریق فروشگاه شیرسان کرده است که کلیه محصولات این شرکت را به صورت مسقیم به مشتریان عرضه می کند.

منبع: شیرسان


کد مطلب: 783059

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/783059/لیست-پرفروش-ترین-شیرآلات-راسان-یک-نگاه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com