پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۳

تمرین ۱۰ بمب افکن اتمی آمریکا برای حمله به روسیه

چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب: 783027
وزیر دفاع روسیه در گفت‌وگو با همتای چینی خود از طرح حمله بمب افکن‌های آمریکا به روسیه خبر داد.
تمرین ۱۰ بمب افکن اتمی آمریکا برای حمله به روسیه
به گزارش جهان نيوز، یک مقام ارشد دولت روسیه عصر سه‌شنبه از طرح حمله بمب‌افکن‌های آمریکا به روسیه و افزایش پروازهای هواپیماهای این کشور نزدیک مرزهای روسیه خبر داد.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک» «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه در گفت‌وگو با «وی فنگه» همتای چینی خود گفت که ده فروند بمب‌افکن‌ اتمی آمریکا در ماه جاری میلادی حمله به روسیه را تمرین کردند.

وی همچنین خاطر نشان کرد که روسیه افزایش قابل توجهی در فعالیت بمب‌افکن‌های آمریکا نزدیک مرزهای شرقی خود ثبت کرده به طوریکه  ۳۰ سورتی پرواز در این ماه ثبت شده است. شویگو  افزود که در سال ۲۰۱۹، تنها سه پرواز از این نوع انجام شد.

وی گفت: «این گونه اقدامات هواپیمای بمب افکن راهبردی آمریکا نه تنها برای روسیه بلکه برای چین نیز تهدید است».

شویگو گفت که همکاری نظامی بین دو کشور در حال افزایش است و نیروهای روسیه و چین در زمین، دریا و هوا تعامل دارند.

وزیر دفاع روسیه ادامه داد که روابط دوجانبه بین مسکو و پکن معتمد و دوستانه است. وزیر دفاع چین نیز  اظهار داشت که روسیه با موفقیت با تهدیدات نظامی ایالات متحده مقابله می‌کند.
فنگه به شویگو گفت: «من همچنین از دیدگاه شما در مورد تهدید نظامی علیه کشورهای ما از سوی ایالات متحده حمایت می‌کنم.»

در ادامه تقابل روسیه  با آمریکا، مسکو هشدار داده است که می‌تواند ماهواره‌های ناتو را با فناوری جدید «جنگجوی ستاره» نابود کند.  تلویزیون دولتی روسیه دوشنبه شب اعلام کرد که موشک‌های ضد ماهواره مسکو (ASAT) می‌توانند ۳۲ ماهواره ناتو را منهدم کنند و همه موشک‌ها، هواپیماها و کشتی‌های آنها کور شوند.

فناوری جدید روسیه هفته گذشته بر روی یک ماهواره از کار افتاده شوروی سابق آزمایش شد و ترکش‌هایی را به سمت ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) فرستاد و خشم ناسا و واشنگتن را برانگیخت.

تلویزیون دولتی روسیه اعلام کرده که این یک شلیک هشدار به غرب بود. تلویزیون دولتی روسیه دوشنبه شب تهدید وحشتناکی مبنی بر استقرار فناوری جدید علیه ۳۲ ماهواره غرب که ناتو برای عملیات نظامی از آنها استفاده می‌کند، صادر کرد. مجری شبکه یک تلویزیون روسیه گفت که حمله ماهواره‌ای هشداری عمدی به غرب برای عبور نکردن از خطوط قرمز کرملین در مورد اوکراین بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
به زودی شاهد جنگ تایوان و چین و روسیه و اکرائین خواهیم بود....
Iran, Islamic Republic of
واقعا" عجب دنیای پستی !! یه کشور رو به خاطر پیشرفت در علم هسته ای به بهانه جلوگیری از ساخت سلاح هسته ای تحت شدیدترین تحریمها قرار میدن , اما خودشون ضمن اینکه دارای زرادخانه های عظیم بمب و موشک اتمی هستن , خیلی راحت برای حفظ منافع و خواسته های ضد بشری شون حاضرن در هر گوشه ای از دنیا از سلاح هسته ای بر علیه کشورهای مخالفشون استفاده کنن.
Iran, Islamic Republic of
آمریکا همچین حماقتی نمیکنه. صرفا داره قدرت نمایی پوچ میکنه چون میدونه روزگار بزن دررویی واقعا تو دنیا تموم شده