پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

شهادت سرباز وظیفه ناجا در درگیری با قاچاقچیان

سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب: 783007
در این درگیری سرباز وظیفه "مهدی محرم" با رشادت تمام در برابر قاچاقچیان مسلح ایستادگی کرد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
شهادت سرباز وظیفه ناجا در درگیری با قاچاقچیان
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبری پلیس، سرهنگ "محمد عارف سپهری" در تشریح این خبر اظهار داشت: گروهان مستقل مرزی بسطام حین پایش و مراقبت از نوار مرزی، با قاچاقچیان مسلح درگیر شدند که سربازان ولایت مقتدرانه و با شجاعت با آنان مقابله کردند.
 
وی افزود: قاچاقچیان به محض مشاهده مرزبانان، اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرده و مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کردند که به علت حجم زیاد آتش همرزمانم، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته و پس از ساعتی درگیری مسلحانه، عرصه را بر خود تنگ دیده و با استفاده از پوشش کوهستانی و تاریکی شب از محل متواری شدند.

 

سرهنگ سپهری تصریح کرد: در این درگیری سرباز وظیفه "مهدی محرم" با رشادت تمام در برابر قاچاقچیان مسلح  ایستادگی کرد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 
فرمانده مرزبانی استان کردستان در پایان ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید والامقام و همرزمانش، خاطرنشان کرد: سلحشوران مرزبانی جانانه از مرزها دفاع می کنند و قطعا راه این شهیدان بزرگوار و دیگر شهدا در دفاع از کشور و ارزش های نظام و انقلاب ادامه دارد.
 
گفتنی است، شهید مرزبان "مهدی محرم" مجرد و اهل و ساکن قزوین است.

بیشتر بخوانید:
جفای ناخواسته در حق شهدای ناجا/ چه باید کرد؟
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
قاتل این عزیزان همین قاچاقچیان هستند .
!!
Iran, Islamic Republic of
قاچاقچیان و اشرار خیلی گستاخ شده اند ! نیروی انتظامی چه میکند ؟!