پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

واکنش رونالدو به جدایی سولسشایر از منچستر

سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب: 782887
فوق‌ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد نسبت به قطع همکاری این باشگاه با اولگنار سولسشایر واکنش نشان داد.
واکنش رونالدو به جدایی سولسشایر از منچستر
به گزارش جهان نيوز، باشگاه منچستریونایتد روز گذشته (یکشنبه) در پی تداوم نتایج ضعیف منچستریونایتد در رقابت‌های مختلف فصل جاری که آخرینش شکست تحقیرآمیز 4 بر یک مقابل واتفورد پایین جدولی بود، به طور توافقی قرارداد اولگنار سولسشایر را فسخ کرد و به همکاری‌اش با این مربی نروژی پایان داد. این باشگاه انگلیسی، مایکل کریک را به عنوان مربی موقت شیاطین سرخ معرفی کرده تا گزینه‌ای را برای هدایت موقت شیاطین سرخ تا پایان فصل انتخاب کند.

 کریستیانو رونالدو که تابستان اخیر پس از 12 سال به منچستریونایتد بازگشت، در واکنش به قطع همکاری این باشگاه با سولسشایر، در حساب کاربری‌اش در شبکه اجتماعی «توئیتر» نوشت: «زمانی که برای اولین بار به اولدترافورد آمدم او مهاجم من بود و از زمانی که به منچستریونایتد بازگشتم او مربی من بود، اما فراتر از هر چیز، اوله یک انسان برجسته است. برایش بهترین‌ها را در آنچه که زندگی برایش در نظر گرفته است، آرزو می‌کنم. موفق باشی دوست من! تو لیاقتش را داری!».

این مربی نروژی که در ماه دسامبر 2018 جانشین ژوزه مورینیو در منچستریونایتد شد، در این مدت در 168 بازی هدایت من‌یونایتد را برعهده داشت و آمار 91 برد، 37 تساوی و 40 باخت (54.17 درصد برد) را از خود برجای گذاشت.

از زین‌الدین زیدان سرمربی پیشین رئال مادرید، مائوریسیو پوچتینو سرمربی فعلی پاری‌سن‌ژرمن، اریک تن‌هاخ سرمربی فعلی آژاکس، برندان راجرز سرمربی فعلی لسترسیتی و خولن لوپتگی سرمربی فعلی سویا به عنوان گزینه‌های جانشینی سولسشایر در من‌یونایتد یاد شده است.

رونالدوی 36 ساله این فصل در 14 بازی از رقابت‌های مختلف برای شیاطین سرخ به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن 9 گل‌زده، دو پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌های خود ساخته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *