پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

رونمایی از ساعت شمارش معکوس جام جهانی

دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب: 782851
این دوره از جام جهانی در ۵ شهر و ۸ ورزشگاه انجام می‌شود و احتمالا آخرین دوره‌ای است که ۳۲ تیم در رقابت‌ها شرکت می‌کنند،
رونمایی از ساعت شمارش معکوس جام جهانی
به گزارش جهان نيوز، یک سال بعد در ۳۰ آبان ۱۴۰۱، جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر کلید خواهد خورد. قطر پیش از یک دهه پیش به شکلی بحث برانگیز توانست میزبانی بیست و دومین دوره جام جهانی را مال خود کند و حالا خود را کم کم آماده برگزاری آن می‌کند.  

این دوره از جام جهانی در ۵ شهر و ۸ ورزشگاه انجام می‌شود و احتمالا آخرین دوره‌ای است که ۳۲ تیم در رقابت‌ها شرکت می‌کنند، چون طبق صفحه جام جهانی ۲۰۲۶ در سایت رسمی فیفا، تعداد تیم‌ها قرار است در دوره بعدی به ۴۸ برسد.  

دیشب (یکشنبه) و با ورود به فاصله یک ساله تا جام جهانی قطر، از ساعت رسمی شمارش معکوس رقابت‌ها در کورنیش دوحه، رونمایی شد.  رونمایی از ساعت شمارش معکوس با حضور «جیانی اینفنتینو» رییس فدراسیون جهانی فوتبال، شیخ جووان آل ثانی وزیر ورزش قطر و جمعی از  بازیکنان سابق حاضر در جام جهانی مثل کافو، مارکو ماتراتزی، دیوید بکام، هری کیول، پیتر اشمایکل، مارسل دسایی، ساموئل اتوئو و مهدی مهدوی کیا انجام شد.  
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *