کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وحشت اسرائیلی‌ها از تکرار یک عملیات

1 آذر 1400 ساعت 12:57

در حالی که نیروهای مرزبانی رژیم صهیونیستی به حال آماده باش درآمده‌اند، تحلیل‌گران اسرائیلی از احتمال الگوبرداری و تکرار عملیات قدس سخن گفتند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم، شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی در تارنمای خود خبر داد، عامیر کوهن فرمانده گارد مرزبانی رژیم صهیونیستی با اعلام حالت فوق العاده به نیروهای احتیاط این یگان در سرتاسر (فلسطین اشغالی) دستور آماده باش داده است.

به نوشته این رسانه عبری زبان، این آماده باش در قدس و مناطق اطراف آن در بالاترین سطوح قرار دارد زیرا بیم آن می‌رود درگیری بین نظامیان اسرائیلی و فلسطینیان در آنجا شدت بیشتری به خود بگیرد.

از سوی دیگر شبکه اول تلویزیون رژیم صهیونیستی (کان) هم در گزارشی در این رابطه به نقل از مسئولین امنیتی اسرائیل فاش کرد، در حال حاضر این نگرانی وجود دارد که شاهد تکرار عملیات قدس باشیم.

به گفته این شبکه عبری زبان، عملیات انجام گرفته در بخش قدیمی قدس باعث شد تا نیروهای پلیس و مرزبانی در حال آماده باش کامل قرار بگیرند زیرا این نگرانی وجود دارد که شمار دیگری از فلسطینیان هم به الگو برداری از عملیاتی کنند که در جریان آن «الیاهو کای» کشته شد.


کد مطلب: 782833

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/782833/وحشت-اسرائیلی-ها-تکرار-یک-عملیات

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com