جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

سقوط آزاد بورس عربستان بعد از حملات پهپادی انصارالله

دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب: 782814
رسانه‌های غربی از سقوط آزاد شاخص بورس عربستان در پی حملات پهپادی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن خبر دادند.
سقوط بورس عربستان بعد از حملات انصارالله
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، در پی حملات پهپادی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به عمق عربستان، شاخص بورس این کشور دچار ریزش شدید شد.

بر اساس این گزارش، این شدیدترین ریزش شاخص بورس عربستان در طول یکسال گذشته است.

«یحیی سریع» سخنگوی ارتش یمن روز شنبه در بیانیه‌ای گفت که ارتش این کشور در پاسخ به تشدید و افزایش تجاوزات و ادامه جنایات و محاصره  ملت یمن، عملیات «موازنه بازدارندگی هشتم» را انجام داده است.

در این بیانیه آمده است: در این عملیات ارتش و نیروهای مسلح یمن، پایگاه نظامی «ملک خالد» در منطقه «عسیر» را با 4 فروند پهپاد از نوع «صماد 3» هدف گرفت.

این بیانیه می‌افزاید: اهداف نظامی موجود در فرودگاه بین‌المللی «ملک عبدالعزیز» در جده و پالایشگاه‌های شرکت نفتی آرامکو در جده نیز توسط 4 پهپاد از نوع «صماد 2» بمباران شدند.

یحیی سریع تاکید کرد که در جریان عملیات موازنه بازدارندگی هشتم، یک هدف نظامی مهم در فرودگاه بین المللی «ابها» با یک پهپاد از نوع صماد 3 هدف گرفته شد. همچنین اهداف نظامی مختلفی در مناطق ابها، جیزان و نجران توسط 5 پهپاد از نوع «قاصف 2K » بمباران شدند.

این بیانیه می‌افزاید: در عملیات موازنه بازدارندگی هشتم، 14 پهپاد از نوع صماد 3 ، صماد 2 و قاصف 2K به خدمت گرفته شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجتبی
Turkey
به بورس ماکی حمله میکنه که 17ماهه تو سقوطه