جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
مدیران HSEE ایمیدرو و ایمپاسکو در بازدید از شرکت ماهان سیرجان:

پیشرفت شرکت توسعه فراوری ماهان سیرجان در حوزه ایمنی چشمگیر است

دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب: 782799
مدیران HSEE ایمیدرو و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران(ایمپاسکو) و هیات همراه در بازدید از شرکت توسعه فراوری صنایع و معادن ماهان سیرجان، پیشرفت این شرکت در حوزه ایمنی را چشمگیر خواندند.
پیشرفت شرکت توسعه فراوری ماهان سیرجان در حوزه ایمنی چشمگیر است
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در این بازدید ابتدا هیات مذکور از سایت معدن و کارگاه‌های پیمانکاران بازدید و سپس در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل شرکت ماهان سیرجان، مدیر HSEE سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، مدیران بخش‌های مختلف عملیات و HSEE معدن و نمایندگان پیمانکاران شرکت کردند.

مدیرعامل شرکت توسعه فراوری صنایع و معادن ماهان سیرجان در این جلسه گفت:

حضور و بازدید مدیران در هر زمینه‌ای باعث پیشرفت و اعتلای آن مجموعه می‌شود.

مهدی بهرامی افزود: شرکت توسعه فراوری صنایع و معادن ماهان سیرجان در حوزه بهداشت، ایمنی ، محیط زیست و انرژی (HSEE) پیشرفت‌های خوبی را با همراهی مدیران ایمنی ایمیدرو و مجموعه مجتمع سنگ‌آهن سیرجان داشته که امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

در ادامه، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در معدن شماره 5 گل‌گهر توسط نماینده دستگاه نظارتی مجتمع سنگ آهن سیرجان ارائه شد و نداشتن حادثه شدید انسانی در دو سال گذشته معدن شماره 5 گل گهر را از نکات حائز اهمیت و قابل توجه عنوان کرد.

امیر ولدخانی مدیر HSEE ایمیدرو و پرهام خواجه پور مدیر HSEE شرکت تهیه و تولید مواد معدنی نیز با قدردانی از فعالیت‌های انجام شده در معدن 5 گل گهر و توجه مدیران ارشد شرکت ماهان سیرجان به حوزه HSEE، این حضور و توجه را سبب افزایش کیفیت جنبه‌های HSEE  در معدن دانستند و پیشرفت این شرکت را در حوزه ایمنی چشمگیر عنوان کردند.

این گزارش حاکیست: شرکت توسعه فراوری صنایع و معادن ماهان سیرجان بتازگی در ممیزی سالانه انجام شده از واحد های تابعه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) با دریافت امتیاز سطح خوب و پیشرفت 18 درصدی در حوزه HSEE، حائز سطح عملکرد خوب شده است.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *