جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

«مهارت آموزی» رویکرد جدید سربازی است

يکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۷
کد مطلب: 782757
مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مهارت آموزی سربازان وظیفه یکی از کارکردهای مهم و رویکردجدید سربازی است.
«مهارت آموزی» رویکرد جدید سربازی است
به گزارش جهان نيوز، تیم نظارت و ارزیابی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی، روز شنبه ۲۹ آبان وارد شهرجهرم شد و از یگان های مستقر در این شهر بازدید کرد.

بنابر این گزارش سردار کمالی در جمع سربازان مرکز آموزش شهید دستغیب ناجا اظهارداشت: جوانان در بهترین دوران عمر خود در اجرای تکلیف ملی و قانونی برای دفاع از عزت و استقلال و تمامیت ارضی کشور در کسوت سربازی وارد نیروهای مسلح می‌شوند.

وی تصریح کرد: به عبارتی جوانان در بهترین دوران عمر خودبا تحمل بسیاری از مشکلات لباس رزم می‌پوشند و در کنار نیروهای مسلح از کیان جمهوری اسلامی دفاع میکنند لذا همه باید قدر دان این جوانان باشند و همه دستگاههای کشوری و لشکری جهت کاهش این مشکلات و ارایه تسهیلات به این عزیزان تلاش کنند.

 سردار کمالی خاطر نشان کرد: یکی از بهترین و مهمترین اقدامات صورت گرفته مهارت آموزی است ، مهارت آموزی سربازان فرمان مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا و مطالبه فرماندهان عالیرتبه نیروهای مسلح است و باید به دغدغه همه فرماندهان نیروهای مسلح تبدیل شود و همه بایدحداکثر تلاش خود را جهت تحقق این امر بعمل آورند.

وی افزود: سربازان باید بعد از اتمام آموزش و اشتغال به خدمت، مهارت آموزی را از فرماندهان یگان های خود مطالبه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
...