جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۴

انتخاب استانداران ایلام و چهارمحال و بختیاری +عکس

يکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۹
کد مطلب: 782755
در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه هیات دولت، استانداران منتخب استان های ایلام و چهارمحال و بختیاری از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفتند.
انتخاب استانداران ایلام و چهارمحال +عکس
به گزارش جهان نيوز، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، در این جلسه که به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، آقایان حسن بهرام نیا و غلامعلی حیدری سودجانی از سوی هیات وزیران به ترتیب به عنوان استانداران ایلام و چهارمحال و بختیاری تعیین شدند.

حسن بهرام نیا متولد ۱۳۴۳ و دارای مدرک تحصیلی دکتری تخصصی برنامه ریزی شهری، کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری و لیسانس مهندسی عمران است.

از سوابق اجرایی و مدیریتی وی می توان به نمایندگی مردم شهرستان نهاوند در دوره دهم مجلس شورای اسلامی، معاونت سیاسی امنیتی استان ایلام در دولت دهم و فرمانداری شهرستان تویسرکان از توابع استان همدان در دولت نهم اشاره کرد.

غلامعلی حیدری سودجانیکارشناس ارشد مدیریت دفاعی است.

وی مسئولیت های اجرایی گوناگونی را در دوران دفاع مقدس برعهده داشته و بارها در حوزه های مختلف به عنوان مدیر و فرمانده نمونه کشوری برگزیده شده است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
باز هم سپاهی؟
Iran, Islamic Republic of
سید جون حالا چرا این قدر عجله!!! ...
تکلیف استاندار کرمانشاه چه شد!
این همه تعلل در انتخاب استانداران وفرمانداران قابل پذیرش نیست.