پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

اخاذی مأمور قلابی از دختران جوان/بیهوشی با آبمیوه مسموم و اخاذی با فیلم و عکس!

يکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب: 782753
معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک مامور قلابی خبر داد که با فریب دختران جوان از آنها اخاذی می کرد.
اخاذی مأمور قلابی از دختران جوان + عکس
به گزارش جهان نيوز، سرهنگ کارآگاه علی کجوریان معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری یک مامور قلابی خبر داد که با فریب دختران جوان و بیهوش کردن آنان، از آنها اخاذی می کرد.

سرهنگ کارآگاه کنجوریان در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: چند روز قبل دختر جوانی به اداره ۵ پلیس آگاهی پایتخت مراجعه و از مردی که مقدار زیادی پول از وی اخاذی کرده بود، شکایت کرد؛ دختر جوان‌اعلام کرد که مدتی قبل در صفحه اینستاگرام با مرد جوانی به نام کوروش آشنا شده که عکس های زیادی با لباس نظامی در صفحه اینستاگرامش گذاشته و خودش را هم مامور پلیس معرفی کرد، بعد از مدتی به من پیشنهاد ازدواج داد و باتوجه به شغلی که داشت با این ازدواج موافقت کردم.

 دختر جوان در ادامه اظهاراتش افزود: چند روز بعد از این پیشنهاد، به بهانه صحبت درخصوص زندگی آینده با من قرار گذاشت و در میان راه با دادن آبمیوه مسموم مرا بیهوش کرد و به باغی در اطراف تهران برد و در حالی که من حال خوبی نداشته و نیمه بیهوش بودم یک سری رسید از من گرفت که نشان می داد من با میل خودم پول ها را به حساب کوروش واریز کرده ام، بعد هم کلی عکس و فیلم از من تهیه کرد و با این تهدید که اگر از این ماجرا به کسی حرف بزنم عکس و فیلم هایم را در فضای مجازی منتشر خواهد کرد، مرا آزاد کرد اما کوروش دست بردار نبود و مدام به بهانه انتشار تصاویر از من اخاذی می‌کرد، اخاذی های او ادامه داشت و من درنهایت تصمیم گرفتم ماجرا را به پلیس اطلاع دهم.


کارآگاه کنجوریان تصریح کرد: با شکایت دختر جوان تحقیقات از سوی کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت آغاز شد و در ادامه تحقیقات، کارآگاهان با شکایت های مشابه مواجه شدند، شکایت هایی در خصوص مامور قلابی که عکس هایی با لباس های نظامی در فضای مجازی منتشر می کرد و با این ترفند اعتماد دختران و زنان جوان و جلب کرده و با کشاندن به باغی اقدام به مسمومیت و تهیه فیلم و بعد از آن ها اخاذی می کرد.

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی پایتخت اعلام کرد: با برررسی های صورت گرفته از سوی کارآگاهان، «کوروش» در شهرستانی در اطراف تهران شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی، متهم جوان دستگیر شد.

کارآگاه کنجوریان گفت: مرد جوان به اخاذی های خود اعتراف کرد و گفت که لباس های نظامی را از بیرون تهیه کرده و با آنها عکس گرفته و در صفحه اینستاگرامش قرار داده است و به این شیوه اعتماد شاکیان را جلب کرده و بعد هم با مسمومیت و تهیه فیلم و عکس، اقدام به اخاذی می کرد.

گفتنی است تحقیقات در رابطه با جرائم احتمالی این مامور قلابی ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
چه خوبه كه بعد ار انتشار اين قبيل خبر ها سرنوشت و حكم قاضي در مورد اين افراد جنايتكار و آن باغ كذايي كه جرم در آن اتفاق افتاده و صاحب باغ كه باغش را در اختيار اين جور افراد قرار مي دهد براي اقدامان مجرمانه را هم مردم بدانند .