جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

مدیرکل جدید اوقاف استان تهران معرفی شد

يکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 782746
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، سید حسن میرکریمی را به‌ عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان تهران منصوب کرد.
مدیرکل جدید اوقاف استان تهران معرفی شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، مراسم معارفه مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان تهران با حضور حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و هیأت همراه و رؤسای ادارات تابعه اوقاف استان تهران و اعضای ستادی صبح امروز یکشنبه ۳۰ آبان ماه در سالن جلسات اداره اوقاف و امورخیریه استان تهران برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن تقدیر از زحمات دکتر مجتبی عبداللهی، مدیر کل اسبق اداره کل اوقاف و امورخیریه استان تهران، سیدحسن میرکریمی را به عنوان مدیر کل جدید اداره کل اوقاف استان تهران معرفی کرد.

در این مراسم سیدحسن میرکریمی، مدیر کل جدید اوقاف و امورخیریه استان تهران گفت: مسؤولیت جدید امانتی است از سوی واقفان که به دست ما رسیده، خدمت در امامزادگان و زیارتگاه‌ها در راستای نیت واقفان خیراندیش از اهمیت بالایی برخوردار است پس با یاری خدا تلاش خواهیم کرد در آینده شاهد اتفاقات خوب در حوزه وقف و اجرای نیات واقفان باشیم.

پیش از این مجتبی عبداللهی نزدیک به سه سال مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان تهران را برعهده داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *