کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهترین شرکت های ترخیص کالا در گمرکات ایران

30 آبان 1400 ساعت 9:30


 ترخیص کالا از گمرک یکی از مهم ترین نیازهای بازرگانان در کشورمان می باشد. دراین یادداشت به بررسی نکات مهم برای ترخیص کالا ازگمرک بندرعباس، گمرکات تهران و بازرگان و معرفی چند شخصیت حقوقی و حقیقی معتبر در گمرکات ایران و نمایندگان آنها در گمرک می پردازیم .
 


لیست شرکت های ترخیص کالا گمرک بندرعباس
بیش از 55 درصد تجارت کشور از طریق گمرک بندرعباس صورت می پذیرد. به همین دلیل ترخیص کالا پراهمیت و مهم است. انتخاب یک ترخیص کار با تجربه در گمرکات مقصد به شدت برای بازرگانان مهم بوده و می تواند از هزینه های بالا و غیرمعقول برای تجار جلوگیری کند. در این یادداشت به بررسی معرفی  هلدینگ داهی تجارت و نمایندگان ترخیص کالای آن در گمرکات بزرگ ایران می پردازیم. شرکت ترخیص کالا از گمرک بندرعباس، شرکت ترخیص کالا در گمرک شهریار و همچنین معرفی شرکت ترخیص کالا از گمرک بازرگان می پردازیم.
 
شرکت ترخیص کالا در گمرک بندرعباس
بازرگانی داهی تجارت:
 شرکت ترخیص کالا در گمرک بندرعباس می باشد که نزدیک به 20 سال تجربه واردات و صادرات در پنج گمرک بزرگ ایران را دارد. بازرگانی داهی تجارت به عنوان شرکت ترخیص کالا در گمرک امیرآباد، گمرک شهریار تهران، گمرک بازرگان، فرودگاه امام خمینی و همچنین به عنوان شرکت ترخیص کالا در گمرک بندرعباس فعالیت می کند.
 
اطلاعات تماس:
علیرضا آزادبخت
09111510767
دفتر شعبه بندرعباس:
بلوار امام خمینی(ره)، سه‌راه جهانبار، جنب مخابرات، ساختمان جهانبار، طبقه 4 واحد 9
 
خدمات داهی تجارت به بازرگانان
بازرگانی داهی تجارت فرآیند صفر تا صد ترخیص صادراتی و وارداتی کالاهای بازرگانان در گمرکات اصلی ایران را انجام می دهد. ترخیص ماشین الات از گمرک ، واردات و ترخیص غلات، ترخیص کالاهای اساسی، الوار، ماشین الات صنعتی و خطوط تولید، صادرات میوه و تره بار، مشتقات نفتی و بتنی و دیگر کالاهای رایج وارداتی و صادراتی کشور از جمله خدمات بازرگانی داهی تجارت در گمرکات ایران می باشد.
 
منبع یابی برای صادرات و واردات کالا
مذاکره در خصوص خرید و یا فروش کالا
ثبت سفارش در سامانه جامع تجارت
پرداخت و انتقال پول به کشور مبدا
(بستگی به کشور هدف دارد)
حمل کالا تا گمرک مقصد
(در صورت درخواست مشتری)
ترخیص کالا در گمرکات مقصد جمهوری اسلامی ایران
 
شرکت ترخیص کالا فرودگاه امام خمینی:
ترخیص کالا از فرودگاه امام خمینی، یکی دیگر از گمرکات مهم برای خدمات رسانی با تناژ پایین تر به بازرگانان کشورمان می باشد. اصولا محموله هایی که از وزن کمتری برخوردارند و شرایط خاص نگهداری دارند و یا نیاز به واردات آنها در اسرع وقت می باشد از طریق گمرک هوایی فرودگاه امام خمینی وارد می شوند.
 
محمد یوسفی آرامش
مدیر بازرگانی
09113979698
خدمات ترخیص از فرودگاه فرودگاه :
ثبت سفارش در سامانه جامع تجارت
حمل هوایی تا فرودگاه امام خمینی
ترخیص از فرودگاه امام خمینی
انجام امور پته گمرکی
 
معرفی شرکت ترخیص کالا گمرک بازرگان
 ترخیص کالا از گمرک بازرگان، یکی از رایج ترین امور برای ترخیص صادراتی و وارداتی از غرب کشور و ارتباط با غرب دنیا به صورت زمینی می باشد. برای ترخیص کالا از گمرک بازرگان می توانید تماس بگیرید:
 
 اطلاعات تماس:
دفتر تهران داهی تجارت
021-22737936
 
دفتر شعبه تهران:
جمال ‌زاده شمالی، بالاتر از نصرت، پلاک 305، طبقه 5، واحد 41
 
 صادرات از گمرک بازرگان، امری رایج برای برای تجارت با کشورهای غربی کشورمان است. از این رو معرفی یک ترخیص کار صادراتی در گمرک بازرگان می تواند به تسهیل فرآیندها به بازرگانان کمک کند.
 
منبع یابی برای صادرات
ترخیص از گمرک بازرگان
ثبت سفارش کالا
حمل کالا تا گمرک مقصد
ترخیص کالا در گمرکات مبدا و مقصد جمهوری اسلامی ایران
 
شرکت ترخیص کالا  گمرک شهریار
گمرک شهریار نیز یکی دیگر از گمرکات مهم و مطرح در قلب اقتصادی ایران، تهران است. کاسبین سوبا تجارت، یکی دیگر از نمایندگان زیر مجموعه بازرگانی داهی تجارت می باشد که به صورت فعال در گمرک شهریار تهران به خدمات رسانی می پردازد.
 
اطلاعات تماس:
 
021-22737936
 
دفتر شعبه تهران:
جمال ‌زاده شمالی، بالاتر از نصرت، پلاک 305، طبقه 5، واحد 41
 
شرکت ترخیص کالا گمرک امیرآباد
ترخیص صادراتی و وارداتی از گمرک امیرآباد نیز امر رایجی است. می توان این گمرک را جز 4 گمرک بزرگ ایران نامید. بازرگانی داهی تجارت به عنوان شرکت ترخیص کالا از گمرک امیراباد در این گمرک به صورت ویژه فعال است.
اطلاعات تماس:
ساری، میدان امام خمینی(ره)، ساختمان پزشکان برلیان، طبقه 1 واحد 16
 
دفتر مرکزی شمال کشور:
011-33352255
 
 
برخی از مهم ترین مشتریان داهی تجارت در صنایع مختلف:
شرکت کاله
شرکت هراز
شرکت دلوسه
صنایع نسوز دیرگداز
شرکت ویستا پلاست
تورینه بافت سبز شمال
نفت و گاز پیروزی
فولاد ماشین
و ...
 
چرا بازرگانی داهی تجارت؟
بازرگانی داهی تجارت با سه دفتر فعال در ایران، 20 سال تجربه ثبت سفارش و ترخیص کالا، بهره گیری از متخصصین به روز و توانمند در حوزه ترخیص کالا از پنج گمرک بزرگ ایران شامل گمرکات بندرعباس، شهریار، فرودگاه امام، بازرگان و امیرآباد، یک شرکت ترخیص کالای معتبر برای واردات و ترخیص صادراتی و وارداتی کالاهای شما از گمرک می باشد. همین حالا می توانید از طریق شماره های اعلام شده با متخصصین این بازرگانی تماس بگیرید و ازمشاوره رایگان جهت صفر تا صد فرآیند واردات محصولات خود بهره مند شوید.


کد مطلب: 782671

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/782671/بهترین-شرکت-های-ترخیص-کالا-گمرکات-ایران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com