چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱

واکنش انصارالله به اظهارات وزیر دفاع آمریکا

يکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۱۴
کد مطلب: 782644
رئیس کمیته عالی انقلاب یمن به اظهارات وزیر دفاع آمریکا که امروز (شنبه) مدعی شده بود انصارالله باید به جنگ یمن پایان دهد، واکنش نشان داد.
واکنش انصارالله به اظهارات وزیر دفاع آمریکا
به گزارش جهان نيوز، «لوید آستین» رئیس پنتاگون (وزیر دفاع آمریکا) که به بحرین رفته است بر تعهد واشنگتن به ممانعت از دستیابی ایران به سلاح اتمی و پیگیری راه‌حل دیپلماتیک تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود بدون اشاره به اینکه ائتلاف سعودی آغازگر جنگ یمن بوده و در این جنگ هفت ساله هزاران یمنی را کشته یا مجروح کرده، مدعی شد: «حوثی‌ها باید به جنگ یمن و حملات به سعودی پایان دهند».

آستین ادامه داد:« با متحدان در راستای تقویت پدافند هوایی سعودی برای مقابله با چالش‌ها کار می‌کنیم و به سعودی در مقابله با حملات حوثی‌ها از یمن کمک خواهیم کرد و این حمایت تا جایی که ریاض قادر به ایستادگی در برابر تمام حملات حوثی‌ها باشد، ادامه خواهد داشت».

«محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن و عضو ارشد انصارالله در واکنش گفت، اظهارات آمریکایی سرپوش گذاشتن بر جنایات، تجاوز و محاصره مستمر یمن است.

سخنان وزیر دفاع آمریکا نتیجه شراکت عملی در میدان است و آمریکا با همین اظهارات، حمایت علنی از متجاوز و سلاح‌های مرگبار که زنان و کودکان یمن را می‌کشد در ثبات و صلح یمن سنگ‌اندازی می‌کند. ملت یمن در تظاهرات روز دوشنبه حرف خود را به آمریکا خواهند زد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
در اصل سعودی باید به جنگ پایان دهد... متجاوز سعودی است وگرنه یمنی ها که کاری ندارند!!