پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۴

معرفی سامانه سوت زنی برای تخلفات بانکی

شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۵
کد مطلب: 782633
وزیر امور اقتصادی و دارایی نوشت: بانکهای دولتی موظف به ارائه نسخه‌ای از قرارداد بانک با متقاضی تسهیلات شدند و سامانه‌ای برای سوت زنی تخلفات معرفی شد.
معرفی سامانه سوت زنی برای تخلفات بانکی
به گزارش جهان نيوز،  سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در صفحه توئیتر خود نوشت: بانکهای دولتی موظف به ارائه نسخه‌ای از قرارداد بانک با متقاضی تسهیلات شدند و سامانه‌ای برای سوت زنی تخلفات در این زمینه معرفی شده است. 
بانکهای دولتی از امروز موظفند درصورت تقاضای تسهیلات‌گیرنده یا ضامن یا راهن، تصویر قرارداد #بانکی را در اختیار آنها قرار می‌دهند تا #تولیدکنندگان و مردم از حقوق خود آگاه باشند. در صورت تخلف به بازرسی آن بانک گزارش دهید.

سامانه #سوت‌زنی وزارت اقتصاد: http://bazresi.mefa.ir

به گزارش خبرگزاری فارس، پیش از این برخی بانکها قراردادهای تسهیلات را به مشتری نمی‌دادند و فقط می‌گفتند داخل شعبه می‌تواند مطالعه کند و همه موارد را باید امضا کند و گرنه تسهیلات پرداخت نمی‌شود، حتی کپی نسخه قرارداد را هم به مشتری نمی‌دادند و خروج قرارداد از بانک را تخلف قلمداد می‌کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عباس
Iran, Islamic Republic of
با سلام
مشابه همین سامانه برای سوتی زنی مدیرانی که در انتخاب انها شاخص ها رعایت نمی شود اختصاص داده شود
United States
ملت ایران چند سال است دارند سوت میزنند منتها مسئولین از این گوش میشنوند....
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۸/۰۷ ۱۳:۲۵
۱۴۰۰/۰۴/۰۳ ۰۹:۳۲
چرا با گذشت بیش از 12 ماه است هنوز رئیس کل بانک مرکزی و رئیس کل بازرسی بانک ملی ایران بررسی، پیگیری و رسیدگی نکردند و نمی کنند چرا؟.
Iran, Islamic Republic of

بنظر میاد سیاستهای اقتصادی دولت روحانی کمابیش توسط خاندوزی پیگیری میشه چرا؟!