جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۲

ادای احترام «حسن یزدانی» به شهید شاخص ورزش کشور در جویبار

شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب: 782591
حسن یزدانی قهرمان کشتی جهان امروز به گلزار شهدای جویبار رفت و به مقام شامخ شهید حسین فقهی‌جویباری شهید شاخص ورزش کشور ادای احترام کرد و طی گفت‌وگویی کوتاه گفت: شهدا قهرمانان واقعی هستند.
کار زیبای حسن یزدانی در هفته بسیج +عکس
به گزارش جهان نيوز، حسن یزدانی قهرمان ارزنده طلایی المپیک و قهرمان کشتی آزاد جهان در نخستین روز از هفته بسیج با حضور در گلزار شهدای جویبار به مقام شامخ شهید حسن فقیهی‌جویباری ادای احترام کرد.

این قهرمان کشتی جهان در ادامه در گفت‌ وگو با خبرنگار فارس در جویبار در این زمینه گفت: شهدا با رشادت‌های خودشان در طول ۸ سال دفاع مقدس به ما درس‌های زیادی آموختند و ما باید در میادین ورزشی از تفکر شهدا بهره‌گیری کنیم و دعای خیر خانواده‌‌های شهدا در پیشبرد اهداف ما در میادین مسابقات بسیار ثمربخش است.

وی با بیان اینکه شهید «حسن فقیهی جویباری» به عنوان شهید شاخص ورزش کشور از افتخارات گذشته جویبار است، اظهار کرد:  شهید «حسن فقیهی جویباری» به عنوان رئیس هیأت کشتی وقت برای کشتی جویبار زحمات زیادی کشید.

یزدانی ادامه داد: این شهید با وجود فعالیت در کشتی در دوران جوانی میادین جبهه و شهادت را هم ترک نکرد و این کار آنها بسیار ارزشمند است وبه راستی که این شهدا قهرمانان واقعی هستند.



نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این همون نبود که هفته پیش با اون قاضی که معلق شده بود عکس انداخته بود تو رستوران عابدزاده
ریحانه عطائی
United Arab Emirates
ماشالله به این پهلوون چه کاری خوبی به نظرم هر کی اگه بتونه این کار و بکنه خیلی خوب میشه و در هفته بسیج ثواب هم کرده

۱۱ ساله از شهر مشهد