کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تقریظ رهبرانقلاب بر کتاب «تنها گریه کن»

29 آبان 1400 ساعت 11:21

مراسم یازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت همراه با انتشار تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «تنها گریه کن» با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، پیشکسوتان جهاد و مقاومت و فعالان حوزه ادبیات و هنر برگزار می‌شود.


به گزارش جهان نیوز، «ایمان عطارزاده» معاون هماهنگی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفت: یازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت همراه با انتشار تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «تنها گریه کن» هم‌زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی از سوی مؤسسه پژوهشی ـ فرهنگی انقلاب اسلامی، دفتر حفظ و نشر حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم روز یکشنبه 30 آبان‌ماه جاری با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا،‌ پیشکسوتان جهاد و مقاومت، فعالان حوزه ادبیات و هنر دفاع مقدس با رعایت‌ دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. در این مراسم، علاوه بر انتشار تقریظ رهبر معظم انقلاب بر این کتاب، هدیه و تقدیر ویژه معظم له به نویسنده و راوی کتاب اهدا می‌شود.

به گفته وی، کتاب «تنها گریه کن» خاطرات «اشرف منتظری» مادر شهید محمد معماریان از دوران مبارزات انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی است که به قلم «اکرم اسلامی» تدوین و توسط انتشارات حماسه یاران منتشر شده است.

وی یادآور شد: هم‌زمان با این مراسم، آئین ملی تجلیل از مادران شهدا و تقدیر از نویسندگان کتاب‌های مرتبط با دفاع مقدس در تمامی مراکز استان‌ها با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هم برگزار می‌شود.

به گفته معاون هماهنگی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، مؤسسه پژوهشی ـ فرهنگی انقلاب اسلامی، پیش از این در قالب 10 مراسم تحت عنوان پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت از 57 تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب‌های مرتبط با دفاع مقدس رونمایی کرده و از نویسندگان و راویان این آثار تقدیر ویژه کرده است.

یازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت و تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «تنها گریه کن» به صورت هم‌زمان از شبکه‌های مختلف سیما و صفحات پایگاه اطلاع‌رسانی khamenei.ir در شبکه‌های اجتماعی به صورت زنده و مستقیم پخش می‌شود.


کد مطلب: 782570

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/782570/تقریظ-رهبرانقلاب-کتاب-تنها-گریه-کن

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com