کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۷ دلیل اصلی که چرا کسب و کار شما در سال 2021 به یک وب سایت نیاز دارد

29 آبان 1400 ساعت 9:15


چرا به یک وب سایت نیاز دارم، من قبلاً یک صفحه فیس بوک داشتم، با اینستاگرام فعالیت می کردم، تلگرام هم گزینه خوبی است.

بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک این سوال را در ذهن دارند.  هر کسی که در بازاریابی دیجیتال، رسانه های اجتماعی یا طراحی وب سایت بوده است بارها با این سوال مواجه می شود.

و اساساً چرا از اصطلاح "کسب و کار کوچک" استفاده می کنیم به این دلیل است که در گذار به یک شرکت سودآور و بزرگ، اعتبار اجتماعی نقشی حیاتی ایفا می کند. و داشتن یک وب سایت یکی از منابع حیاتی اعتبار اجتماعی است.



چیزهای دیگری نیز وجود دارد که با یک وب سایت خوب همراه است. بنابراین، اگر علاقه مند به جذب ترافیک و فروش بیشتر از سوی مخاطبان هدف خود هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

برای آن دسته از دوستانی که این مقاله را می خوانند و به آن اهمیت می دهند، این لحظه می تواند سرآغاز یک تغییر بزرگ باشد.

چرا به یک وب سایت نیاز دارید؟
پاسخ ساده این است که وب سایت ها می توانند به شما در ایجاد کسب و کار، فروش، سرنخ و همچنین افزایش ارزش برند شما کمک کنند . از نظر افزایش اعتبار در مقابل مشتریان کمک می کند و به کسب و کارها کمک می کند تا خدمات خود را به مخاطبان هدف نشان دهند.

در ایران هم در سال های اخیر رشد قابل توجهی در خصوص افزایش آمار کسب و کارهای اینترنتی بخصوص در حوزه راه اندازی وب سایت ها شاهد بوده ایم.

این جمله بسیار معروف را شاید شنیده باشید، که اگر در اینترنت نباشید در بازار هم نخواهید بود دیگر یک شعار نیست.

مخصوصا با وجود دوران کرونا این را بسیاری از بازاریان و کسبه ها تجربه کردند.

7  دلیل اصلی برای داشتن یک وب سایت تجاری

1.زمان و مکان معنایی در وب سایت معنایی ندارد
 وب سایت شما دارایی شماره یک بازاریابی شماست زیرا ما در دنیای مدرن زندگی می کنیم . امروزه در کشورهای توسعه یافته مردم به طور متوسط بیش از 23 ساعت در هفته و چهار تا پنج ساعت در روز را در سایت ها به دنبال اجناس و اطلاعات و موارد مورد نیازشان هستند.

2.وب سایت درآمد و بازگشت سرمایه را افزایش می دهد
در عصر تحول دیجیتال، ساختن یک وب سایت با استفاده از نرم افزار یا سیستم مدیریت محتوایی مانند  WordPressهزینه زیادی ندارد، اما جذابیت بیشتری برای شما فراهم می کند. شما هزاران مشتری آینده را در یک پلتفرم بهینه شده برای موتورهای جستجو بدون سرمایه گذاری زیاد پیدا خواهید کرد.

این به شما امکان می دهد تا برای تبلیغ خدمات یا کالاهای خود به بازار مخاطبان بیشتری وارد شوید. کیفیت وب سایت اغلب بر تصمیمات خرید و مبادله تأثیر می گذارد، مستقل از بخشی که در آن مستقر هستید.

3.وب سایت به کسب و کارها اعتبار می بخشد
اگر می خواهید به مشتریان خود نشان دهید که تجارت را جدی می گیرید، بهتر است در یک وب سایت حرفه ای سرمایه گذاری کنید. در عصری که بیش از 50 درصد از کاربران تلفن همراه یک تجارت یا کالای جدید را با جست و جو در تلفن های هوشمند خود شناسایی می کنند، با ایجاد نکردن وب سایت به اعتبار شما لطمه وارد می شود.

بر اساس یک نظرسنجی، 75 درصد از مصرف کنندگان اینترنت می پذیرند که یک سازمان را بر اساس طراحی وب سایت خود قضاوت کنند. در پایان، افراد ممکن است در کسب و کاری که می توانند به آن اعتماد کنند سرمایه گذاری کنند و وب سایت سنگ بنای این پیوند است.

4.یک وب سایت خوب می تواند در مقابل برندهای بزرگ در نتایج جستجو پیروز شود
آیا آگاه هستید که یک وب سایت فرصت مناسبی را برای مبارزه با غول های صنعت خود به شما ارائه می دهد؟ هنگام طراحی یک وب سایت بهینه شده، باید بالاتر و در لحظه مناسب در مکان صحیح قرار گیرد. 
 

بهینه سازی برای کلمات کلیدی صحیح، ترافیک وب سایت شما را بهبود می بخشد و بر مسیر مشتری شما تأثیر می گذارد، که معمولاً با تجزیه و تحلیل، بازخورد و بررسی شروع می شود که ما آن را سئو سایت می نامیم . یکی از فرصت‌های بسیار برای پیشرفت صنعت این است که در فهرست نتایج جستجو نقشی پیشرو داشته باشید. بنابراین، اگر بر در دنیای آنلاین دیده نشوید، دلیلی برای خرید از شما در مقابل برندهای بزرگ به مشتری ها ارائه نمی دهید.

اگر در کنار وب سایت خود از وجود گوگل نیز استفاده کنید یک کسب و کار رویایی را تجربه خواهید کرد.

گوگل می تواند یک بازاریاب همه چیز تمام برای شما باشد، برای اینکه گوگل را به خدمت خود در آورید احتیاج به سئو سایت خود دارید..

5.وب سایت و ایجاد ارزش افزوده
یک وب سایت می تواند در آینده برای شرکت شما ارزش افزوده ای را ایجاد کند، زیرا وب سایت ها هر کدام از لحاظ کیفیت و موقعیت تجاری دارای ارزش های متفاوتی هستند.

اگر روزی تصمیم گرفتید شرکت و سایت خود را واگذار نمایید، ممکن است وب سایت شما چندین برابر شرکتتان ارزش داشته باشد.

یک وب سایت می تواند از چندین هزارتومان تا چند صد میلیارد تومان ارزش و سرمایه ایجاد نماید.

6.پیشنهادات و تخفیف های خود را به نمایش بگذارید
نمی توان دوباره تاکید کرد که اولین تماس مخاطب با برند شما می تواند از طریق وب سایتتان باشد. شما کاملاً مسئول چگونگی گسترش یا ضعف تجارت خود هستید.  با وجود وب سایت علاوه بر این، می‌توانید نه تنها عملکردها را در معاملات خود نمایش دهید، بلکه می‌توانید درس‌های ویدیویی مختصری یا راهنمای PDF را برای دانلود درج کنید.

همچنین تبلیغات، رتبه‌بندی‌ها و تمام ویژگی‌هایی را که ناراحتی بازدیدکنندگان را از بین می‌برد، برجسته می‌کنید. این امر کل زمانی را که مصرف کنندگان در وب سایت سپری می کنند افزایش می دهد و می تواند بر تعامل آنها با وب سایت شما تأثیر بگذارد.

7.همه رقبای شما در حال حاضر یک وب سایت دارند
این ممکن است ناخوشایند به نظر برسد، اما بسیار منطقی است. شما به تنهایی در کار نیستید. اکنون هزاران کسب و کار همان کالاها و خدماتی را ارائه می دهند که شما ارائه می دهید، و اکثر آنها وب سایت های خود را دارند.

اگر به تمام نکاتی که در این مقاله به آنها اشاره شده است نگاه کنیم، می بینیم نکات مثبتی در آن وجود دارد.  همین مزایا باعث می شود که شرکت ها در بازار قابل اعتمادتر  شوند، آنها با وب سایت ها محصولات/خدمات خود را به نمایش می گذارند و همچنین از جستجوهای گوگل سود می برند.
 
 

برای اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره رایگان جهت راه اندازی و بهینه سازی سایت شرکتی و فروشگاهی معتبر با شرکت وب داران با شماره تماس 88278745 - 021 در تماس باشید.


کد مطلب: 782546

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/782546/۷-دلیل-اصلی-چرا-کسب-کار-سال-2021-یک-نیاز

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com