جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۸
اقدام معنادار شهرداری تهران برای دختر قهرمان

وقتی مردم و شهرداری تهران مدافع دروازه‌بان تیم ملی زنان شدند! +تصاویر

جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب: 782479
در پی اقدام توهین‌آمیز فدراسیون اردن نسبت به «زهره کودایی» دروازه‌بان تیم ملی زنان، شهرداری تهران با نصب بنری از سنگربان کشورمان دفاع کرده است.
وقتی مردم و شهرداری تهران مدافع دروازه‌بان تیم ملی زنان شدند! +تصاویر
گروه سیاسی جهان نيوز: در پی اقدام توهین‌آمیز فدراسیون اردن نسبت به زهره کودایی دروازه‌بان تیم ملی زنان، کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار پیام‌هایی به دفاع از سنگربان تیم کشورمان پرداختند.

تیم ملی فوتبال زنان ایران توانست با درخشش زهره کودایی دروازه‌بان خود برای اولین‌بار تاریخ سازی کند و به دور نهایی جام ملت‌های آسیا راه یابد. این تیم اردن را در ضربات پنالتی با درخشش کودایی شکست داده بود و گزارشگر عربی بازی نیز او را به خاطر ظاهر منحصر به فردش مسخره کرد؛ کاری که با هر ملاکی که بررسی کنیم مردود است.

اما در پی این شکست، فدراسیون اردن به AFC شکایت کرد و خواستار تعیین‌جنسیت دروازبان ایران شد!

بن علی، رئیس فدراسیون فوتبال اردن دو روز پیش در توئیتر خود بیانیه و شکایت این کشور علیه فدراسیون فوتبال کشورمان را مطرح کرده بود و با این ادعای دروغ در فضای مجازی جریان بزرگی را علیه فوتبال کشورمان ایجاد کرد.

بعد از درخواست فدراسیون اردن از AFC به بررسی جنسیت زهره کودایی در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ این اتهام اردنی‌ها را داد و گفت: کودایی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران جنسیت زن دارد و شکایت اردنی‌ها رد است.
 
با این وجود در پی اقدام توهین‌آمیز فدراسیون اردن نسبت به «زهره کودایی» دروازه‌بان تیم ملی زنان، شهرداری تهران با نصب بنری از سنگربان کشورمان دفاع کرده است.
 

سایت اسپورت ۲۴ روسیه نیز خبر داد این دروازه‌بان ایرانی قصد دارد از سران فدراسیون فوتبال اردن شکایت کند و نسبت به این موضوع اعاده حیثیت کند. در صورت تایید شکایت دروازه‌بان ایرانی از سوی اردنی‌ها، کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌تواند فدراسیون فوتبال اردن را با جریمه روبه‌رو کند.

اما در پی این اقدام توهین‌آمیز فدراسیون اردن، کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار پیام‌هایی به دفاع از سنگربان تیم ملی فوتبال زنان پرداختند که در ادامه برخی از آن‌ها از نظرتان می‌گذرد.

▪️ میدانید چرا فمنیست‌ها و مدافعان حقوق زنان از #زهره_کودایی دفاع نمیکنند؟ چون او پناهنده نشده، در چارچوبی که قبولش ندارند موفق بوده و از همه بدتر آنکه از دروازه #ایران دفاع کرده. برای آنها هرکه از ایران دفاع کند دشمن است!
💬 هیچ

برای اینکه تو را مهار کنند دست به همه کاری زدند پس معلوم شد خانه خرابشان کردی شیرزن ایرانی #زهره_کودایی
💬 عبدالرضا

▪️ در قضیه توهین و حمله اردنی‌ها به #زهره_کودایی دروازه‌بان موفق تیم ملی ایران مردم عادی ایران، لبنان و سوریه از او دفاع کردند، اما از #فعالین_حقوق_زنان ایرانی صدایی در نیامد. چرا!؟ یک زن حتما باید سیاسی، بی‌حجاب، آرایش کرده و مخالف جمهوری اسلامی باشد تا حقوق او شایسته دفاع باشند!؟
💬 علی قلی‌زاده


▪️ تعجب می‌کنید که چرا یک مشت فمنیست حکومتی/پروژه‌ای به کثافتکاری اردن برای آزار #زهره_کودایی واکنش نشان ندادند؟ یادتان رفته تلاششان برای محرومیت طارمی یا پس گرفتن طلای خادم را؟
اردن اگر فقط ۱۰۰۰ دلار خرج می‌کرد همین پروژه بگیران فارسی زبان برای محرومیت کودایی یقه می‌دریدند.
💬 Ehsan Mansouri

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
دختر قهرمان ما به شما و هم تیمی هایت افتخار می کنیم و به حرف های بیخردان فدراسیون اردن اعتنا نداریم.
United States
سلبریتی های دوزاری کجا هستند که خودشون را جر بدهند.
Iran, Islamic Republic of
.
با اصل قضیه موافقم.
United States
⭕️ برای زهره کودایی حتی کاربرای لبنانی و عراقی هم کلی تو فضای مجازی حمایت کردن و از سنگ صدا دراومد اما از سلبریتی‌های ما نه!!!
Iran, Islamic Republic of
سلبریتی ها فقط از قاتلین ، منافقین و ضد انقلاب ها حمایت می کنند در در جهت طرفداری از آنها بیانیه صادر می کنند
علی
Iran, Islamic Republic of
جالبه که عمل این بانوان در ورزش در ملاءعام بد است اما به آنها افتخار می‌کنیم . .
وکیل دادگستری
Iran, Islamic Republic of
ما همه یک خانواده هستیم درمقابل بیگانه باید همراه و متحد باشیم.فهم موضوع آسان است.
Iran, Islamic Republic of
با سیاسی کردن این موضوع، شما هم کم از سلبرینی ها ندارید .