کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مهم‌ترین بازی‌های فوتبال امروز (جمعه)

28 آبان 1400 ساعت 10:11

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال در ایستگاه دوم امروز پیگیری خواهد شد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، هفته پنجم لیگ برتر از پنجشنبه، ۲۷ آبان ماه با برگزاری ۳ دیدار در شهر‌های اراک، مشهد و آبادان آغاز شد و امروز ادامه پیدا خواهد کرد.

پیکان - فجر شهیدسپاسی
پیکان پس از ۲ پیروزی امیدبخش برابر تیم‌های ذوب آهن و تراکتور اکنون با ۱۰ امتیاز و به دلیل تعداد کارت‌های زرد و قرمز بیشتر نسبت به استقلال در رده دوم قرار دارد. 
پیکان برای تداوم روند خوب خود باید این هفته از فجر شهیدسپاسی میزبانی کند که از بازی‌های قبلی ۲ شکست، یک پیروزی و یک تساوی به دست آورده است.

مس رفسنجان - پرسپولیس
پرسپولیس که در ۲ هفته گذشته تنها یک امتیاز کسب کرده است، برای جلوگیری از افزایش اختلافش با صدر جدول باید میزبانش را شکست دهد. 
مس رفسنجان نیز با تنها یک امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد. البته شاگردان محمد ربیعی علاوه بر ۲ باخت و یک تساوی، در دیدار با پدیده مشهد به دلیل عدم حضور تیم حریف در بازی، برنده هستند؛ اما هنوز ۳ امتیاز این دیدار به طور رسمی به حساب نارنجی پوشان واریز نشده است. 

فولاد - هوادار 
نیمکت فولاد پس از چند هفته کسب نتایج ضعیف با ویسی، دستخوش تغییر شد و جواد نکونام برای دومین بار به این شهر بازگشت تا هدایت خوزستانی‌ها در لیگ بیست و یکم را بر عهده بگیرد. 

پنجره نقل و انتقالاتی فولاد نیز با پرداخت بدهی‌های این تیم باز شد و این باشگاه حمید بوحمدان و سیدساسان حسینی را هم به خدمت گرفت تا برای ادامه لیگ تقویت شود.
 
در آن سو هوادار که نخستین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند، تحت هدایت غلامرضا عنایتی ۳ بار شکست خورده و تنها یک پیروزی به دست آورده است. با این حال تیم نوپای هوادار امیدوار است با کمک بازیکنان باتجربه‌ای مانند مهرداد بشاگردی و محمد قاضی از بحران خارج شود.

سپاهان - تراکتور
بدون شک حساس‌ترین بازی هفته پنجم تقابل تیم‌های سپاهان و تراکتور در اصفهان است. هر چند تراکتور به دلیل مشکلات زیادی که داشته است و دارد، دیگر مانند گذشته در قامت یک مدعی نیست؛ اما سرخ‌های تبریز که نخستین بار با هدایت سولدو روانه میدان می‌شوند، امیدوارند از حریف مدعی خود امتیاز بگیرند. 

شاگردان محرم نویدکیا با کسب ۳ پیروزی و یک باخت در فصل جدید، با ۹ امتیاز پس از استقلال و پیکان در رده سوم قرار دارند.

استقلال - نساجی مازندران
استقلال که با فرهاد مجیدی روز‌های خوبی را سپری می‌کند و با ۱۰ امتیاز یکی از صدرنشینان لیگ است، برای تداوم صدرنشینی خود باید به مصاف نساجی برود که با ۴ امتیاز در رده دهم جدول ایستاده است.

استقلال برای این دیدار هیچ محروم و مصدومی ندارد و وریا غفوری و سیاوش یزدانی با صلاحدید مجیدی می‌توانند در ترکیب آبی‌ها به میدان بروند.

با این حال نساجی مازندران علاوه بر این که نمی‌تواند به دلیل محرومیت از حضور ساکت الهامی، سرمربی خود روی نیمکت بهره ببرد، مسعود شجاعی و محمد قربانی را به دلیل دریافت کارت قرمز برابر صنعت نفت در اختیار ندارد. رضا جعفری و حسین زامهران هم به دلیل مصدومیت به این بازی نمی‌رسد تا نساجی با ۴ بازیکن غایب به مصاف صدرنشین لیگ برود.

زمان بازی‌های هفته پنجم لیگ برتر:
جمعه - ۲۸ آبان
پیکان - فجر سپاسی ۱۵:۰۰
مس رفسنجان - پرسپولیس ۱۶:۰۰
فولاد - هوادار ۱۷:۰۰
سپاهان - تراکتور ۱۸:۰۰
استقلال - نساجی مازندران ۱۸:۰۰


کد مطلب: 782460

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/782460/مهم-ترین-بازی-های-فوتبال-امروز-جمعه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com