کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حاج علی‌اکبری خطیب نمازجمعه این هفته تهران

27 آبان 1400 ساعت 13:50

نمازجمعه این هفته تهران، ۲۸ آبان‌ماه به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از میزان، نمازجمعه این هفته تهران، ۲۸ آبان‌ماه در دانشگاه تهران، به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد. طبق روال، ساعت ۱۰ صبح درب‌های دانشگاه تهران به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه از ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه آغاز خواهد شد.

 
سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اعلام این خبر افزود: برنامه نماز جمعه این هفته تهران با محوریت هفته کتاب و کتابخوانی به همت ستاد نماز جمعه و فرهنگسرای منتظر برگزار می‌شود.
 
وی گفت: بر همین اساس برگزاری نگارگذر کتاب‌های تفریظی مقام معظم رهبری، عضویت رایگان کتابخانه، مسابقه دلنوشته و شعر از فهمیده تا لندی، کتاب در گردش، هم عهدی با شهدا، فال شهدا، ایستگاه خلاقیت و نقاشی، یک جمله یک کتاب، جشنواره رادیویی یک گام به جلو، قرآن بخوانید هدیه بگیرید، نمایشگاه کتاب (اتوبوس هدهد)، ایستگاه عکاسی با شهدا، ایستگاه خوشنویسی، توزیع ماسک رایگان، ایستگاه جورچین کودکان، ایستگاه باز‌ی‌های کودک و نوجوان، ایستگاه محصولات مجازی و نمایشگاه کارتون و کاریکاتور نبض زمین از خدمات فرهنگی و هنری فرهنگسرای منتظر است که در نماز جمعه این هفته تهران به نمازگزاران ارائه می‌شود.
 
نوری با اشاره به سالروز فرمان امام خمینی (ره) برای تشکیل بسیج طلاب و دانشجویان افزود: سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته، آقای نراقی، دبیر قرارگاه تبیین بسیج دانشجویی است که به تجلیل از یاد و نام شهدای دانشجویی خواهد پرداخت.
 
نماز جمعه این هفته، با همت ستاد نماز جمعه تهران، به صورت زنده و تصویری از «هیئت آنلاین» همراه با پوشش جایگاه نماز و فعالیت‌های جانبی در محوطه، پخش خواهد شد و همزمان، این مراسم، از رادیو قرآن، رادیو معارف و رادیو تهران به صورت زنده پخش می‌شود.


کد مطلب: 782434

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/782434/حاج-علی-اکبری-خطیب-نمازجمعه-این-هفته-تهران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com