سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱

استارتاپ مغز رایانه/ خدمات رایانه در محل آنلاین با پشتیبانی رایگان

پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب: 782396
مغز رایانه (Maghzrayaneh) استارتاپ خدمات رایانه در محل آنلاین با پشتیبانی رایگان در ایران است که از زمستان سال 1398 فعالیت خود را آغاز کرده‌است. مالکیت این نرم‌افزار متعلق به شرکت نوین پردازان مغز رایانه می‌باشد.

مالکیت
مالک مغز رایانه شرکت نوین پردازان مغز رایانه است. این گروه اولین استارتاپ در حوزه رایانه بر خط (سخت افزار نرم افزار ) در ایران است که کسب و کار سنتی را به کسب و کار دیجیتال بر خط مغز رایانه توسعه میدهند. مغز رایانه دارای مجوز اتحادیه کسب و کار های مجازی،  در حال حاضر در اکثر شهر های ایران شروع به کار کرده است،و رقیب سر سخت کسب کارهای سنتی به شمار می‌آید.

در حال حاضر امید بداق مدیر عامل مغز رایانه است.
 

امکانات نرم افزار مغز رایانه

پشتیبانی رایگان

 
هنگام هر گونه خرابی یا پرسش در مورد خرابی رایانه شما میتوانید از قسمت "پشتیبانی آنلاین" سایت یا اپلیکیشن مغز رایانه مشکل خود را به کارشناسان ما اعلام کرده تا مشکل شما به صورت آنلاین رفع شود. کارشناسان پشتیبانی مغز رایانه 7 روز هفته 24 ساعته به صورت کاملا رایگان سعی در رفع خرابی سیستم و تجهیزات شما را با بهترین کیفیت دارند.

پشتیبانی کامپیوتر به صورت آنلاین (در لحظه) ساعتی و روزانه از خدمات مغز رایانه است که میتوان گفت بخشی از رضایت مشتریان، ارائه این خدمات پشتیبانی به صورت منظم در طی ماه که توسط کارشناسان مغز رایانه میباشد.

درخواست خدمات
 هنگام ثبت نام شما در وب سایت یا اپلیکیشن مغز رایانه شما میتوانید با توجه به مشکل یا سرویس مورد نیاز سفارش خود را در زمان دلخواه ثبت کنید تا کارشناسان مغز رایانه در زمان ثبت شده توسط شما در محل حضور داشته باشند..

کارشناسان ما سال‌ها تجربه در خدمات تعمیرات رایانه دارند و چندین گواهینامه معتبر در زمینه تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری کامپیوتر از مراجع معتبر اخذ کرده‌اند. فرقی نمی‌کند سیستم عامل شما ویندوز است یا مک. ما تیم‌های متفاوتی داریم که برای هر دو سیستم عامل خدمات باکیفیتی ارائه می‌دهند. اعضای تیم خدمات تعمیر کامپیوتر در محل مغز رایانه عاشق کامپیوتر و دنیای دیجیتال هستند و به‌قدری به کارشان علاقه دارند که همیشه جدیدترین تغییرات دنیای کامپیوتر را رصد می‌کنند.

معایب استفاده از خدمات تعمیر کامپیوتر نا مطمئن و دور از دسترس:

با استفاده از خدمات تعمیرات کامپیوتر در محل خیالتان راحت خواهد بود چون هم کار در منزلتان و در حضور شما انجام می‌شود و هم تمام زمان کارشناس در اختیار شما است و انجام کار شما در اولویت کارشناس است. اگر کامپیوترتان مشکلی دارد و نیاز به خدمات تعمیر کامپیوتر در محل دارید، مغز رایانه با خدمات گسترده خدمات رایانه در منزل یا محل کار می‌تواند به شما کمک کند. ما در صورت امکان از داده‌های ارزشمند شما بک آپ یا پشتیبان تهیه می‌کنیم تا بعد از رفع خرابی و رفع نقص لپ تاپتان مشکلی بابت از دست رفتن فایل های شخصی نداشته باشید. موارد زیر تنها گوشه‌ای از معایب سپردن تعمیر کامپیوتر به مراکز نا معتبر است:.

• احتمال تکرار مشکل و یا بروز مشکل جدید بعد از تحویل سیستم.
• احتمال افزایش هزینه به‌ دلیل دست‌کاری افراد غیرکارشناس.
• احتمال سرقت اطلاعات شخصی یا محرمانه.
• احتمال بروز خطا به دلیل انجام چندین کار به صورت همزمان.
• مدت زمان انجام رفع خرابی بالا.
• تحمل ترافیک برای رفت و آمد.
• اتلاف وقت و انرژی زیاد.
• استفاده از قطعات بی کیفیت و غیر اورجینال یا حتی دست دوم.
 
 
هزینه خدمات
مبلغ سرویس توسط شرکت مغز رایانه محاسبه و با کارشناسان مغز رایانه جهت رفاه حال شما ارائه میشود اما چنانچه مغایرتی در خرابی رایانه شما باشد کارشناس مغز رایانه با ارائه فاکتور شرکت مشتری قیمت دقیق قیمت را مشخص میکند.

همیشه در لحظه با خدمات کامپیوتردر محل مغز رایانه
ممکن است بارها برایتان پیش‌آمده باشد تا بنا به دلایلی به فرمت کردن کامپیوتر و نصب ویندوز جدید نیاز پیداکرده باشید. در این مواقع باید درایورهای مربوط به کارت صدا، کارت گرافیک و سیستم صوتی کامپیوتر را نیز نصب کنید و پس‌ازآن نیز باید برنامه‌ها و نرم‌افزارهایی مثل مایکروسافت آفیس، فتوشاپ و برنامه‌های دیگری که به‌صورت روزمره از آن‌ها استفاده می‌کنید، روی کامپیوتر نصب شوند.

در گذشته اگر کسی نیاز به نصب ویندوز داشت، مجبور بود دستگاه خود را به تعمیرگاه کامپیوتر منتقل کند ولی در سال‌های اخیر برای اینطور خدمات می‌توان از خدمات کامپیوتری در محل مغز رایانه کمک گرفت. اما اگر ویندوز خراب شد باید از چه کسی کمک بگیریم؟ بهترین نصاب ویندوز در تهران کیست؟ خدمات کامپیوتری در محل در تهران توسط چه کسی انجام می‌شود؟ برای نصب ویندوز به چه کسی اعتماد کنیم؟

اگر شما هم به یک متخصص مورد اعتماد نیاز دارید تا بتواند در کمترین زمان ممکن و با حداکثر دقت این کارها را برایتان انجام دهد؛ ما به شما کمک می‌کنیم تا خیلی سریع با صبت درخواست خدمات به کارشناسان مغز رایانه دسترسی پیدا کنید، و از خدمات پشتیبانی کامپیوتر به صورت رایگان استفاده کننید.

چه مواقعی به خدمات کامپیوتر در محل نیاز داریم؟
در حالت عادی، با ارائه نسخه‌های جدیدتر ویندوز به بازار، بهتر است تا از نسخه قدیمی ویندوزتان دل کنده و به سراغ نسخه‌های جدیدتر که امکانات بیشتری هم دارند بروید. چون با ارتقا دادن سیستم ویندوز کامپیوترتان، قطعا امکانات بیشتری در اختیار خواهید داشت.
اگر احساس می‌کنید که کامپیوترتان کند شده و باوجود پاک کردن برنامه‌های سنگین، مثل قبل سریع عمل نمی‌کند، احتمالاً وقت آن رسیده که به فکر تعویض ویندوز کامپیوتر باشید.

به‌طورکلی توصیه می‌شود تا در این مواقع به فکر تعویض ویندوز دستگاهتان بیفتید:

• نیاز به در اختیار داشتن نسخه جدید ویندوز و آپدیت کردن آن
• کند شدن کامپیوتر و لپ‌تاپ و کاهش سرعت سیستم حتی پس از پاک کردن برنامه‌های با حجم بالا
• حمله ویروس‌ها به کامپیوتر و کاهش راندمان سیستم
• نارضایتی از نسخه موجود ویندوز و تمایل به استفاده از نسخه قبلی
• خرید و نصب هارد جدید و یا سیستم کامپیوتری تازه و نیاز به نصب ویندوز
• نیاز به فرمت کردن کامپیوتر و درنتیجه نیاز به ویندوز جدید

خدمات  کامپیوتر
رایانه و تجهیزات رایانه هم مانند دیگر تجهیزات الکترونیکی دچار خرابی شده و نیاز به پشتیبانی و تعمیر یا تعویض پیدا می کنند ، در بسیاری از موارد این خرابی ها سخت افزاری نیست یعنی دستگاهی که از ان استفاده می کنیم موبایل (Mobile) ،لپ تاپ (laptop)، کامپیوترهای رو میزی (Desktop computers) ، تبلت (Tablet) و …) به صورت فیزیکی و سخت افزاری دچار مشکل نشده و دارای سیستم عامل و یا نرم افزاری است.
که ما کار ها و فعالیت های روزانه خود را به وسیله آن انجام می دهیم و آن سیستم عامل و یا نرم افزار مربوطه دچار خرابی شده و به ناچار کار و فعالیت مار را دچار اختلال کرده است .

کارشناسان مغز رایانه متشکل از افراد مجرب و با تجربه میباشد برای ارائه خدمت به شما کاربران گرامی کارشناسان مغز رایانه از طریق پلیس آگاهی، پلیس اماکن احزار هویت میشوند. و به شرکت مغز رایانه گواهی عدم سوپیشنه و عدم مصرف مواد مخدر ارائه میکنند.

این خرابی ها را اصطلاحا خرابی نرم افزاری می نامند که در عمل سخت افزار ما سالم است و ایرادی ندارد ، اما چون ما از آن سخت افزار بوسیله نرم افزار موجود روی آن برای انجام کار های خود استفاده می کنیم زمانی که نرم افزار ما دچار خرابی شود عملا سخت افزار ماهم بی استفاده می شود.

مجموعه فعالیت هایی که برای رفع عیوب سخت افزاری و نرم افزاری سیستمهای کامپیوتری اشخاص و شرکتها یا دستگاه هایی که به نوعی از نرم افزار ها و یا سیستم های عامل برای کار کردن استفاده می کنند و مجموعه خدماتی که به وسیله نرم افزارها و کامپیوتر قابل انجام است مانند ثبت نام های دانشگاهی و … اصطلاحا خدمات کامپیوتری ( Computer Services on site) نامیده می شود و زمانی که مغز رایانه برای انجام خدمات به محل اعزام شود به این عمل اصطلاحا خدمات کامپیوتر در محل می گویند .
با توجه به استفاده بسیار زیاد مردم از ابزارها و سخت افزارهایی که با سیستم کامپیوتری و نرم افزارهای پیشرفته کار می کنند نیاز به خدمات در این زمینه یعنی رفع عیوب نرم افزاری و تعمیرات سخت افزاری دستگاههای الکترونیکی بسیار افزایش یافته و شرکتهای بسیاری در این زمینه ها فعالیت می کنند.

از این رو شرکت مغز رایانه (maghzrayaneh.com) تصمیم بر انجام فعالیتی گرفت تا کلیه خدمات را به صورت حضوری و در محل که تعمیر کامپیوتر در محل و خدمات کامپیوتر در محل و پشتیبانی رایگان نا محدود، یکی از انهاست را برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه افراد و شرکتها با مجموعه ای از بهترین کارشناسان مغز رایانه انجام دهد .

یکی از خدماتی که شرکت مغز رایانه برای مشتریان خود عرضه می کند خدمات نرم افزاری در محل می باشد،که بخشی از خدمات کامپیوتر در محل را شامل می شود . زندگی هاو فعالیت ها ی امروزی بگونه ای توسعه پیدا کرده که بدون شک وقت از اهمیت بسزایی در ان برخودار است ، از این رو ما نیاز داریم تا کارهایمان را در کمترین زمان انجام دهیم .

خدمات در محل مشکل هدر رفت زمان را حل کرده و باعث شده تا افراد بدون مراجعه به مراکز خدماتی مشکل خود را در کمترین زمان و به بهترین و مطمئن ترین شکل ممکن حل کنند.

زمانی که برای سیستم شما مشکل نرم افزاری پیش امده باشد ، برای مثال اگر سیستم عامل شما دچار مشکل شده باشد . نیاز به نصب ویندوز (Windows installation) یا سیستم عامل های دیگر مثل اپل مکینتاش (Apple macintosh) یا لینوکس (Linux) داشته باشید و یا نیاز به نصب نرم افزارهای خاص مثل ( اتوکد (Autocad) ، کورل (Corel) ، فتوشاپ (Photoshop) ، ایتبس (ETABS) ، مطلب (MATLAB) ، سپ (SAP) و …) داشته باشید .

شما می توانید با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن شرکت مغز رایانه (maghzrayaneh.com.com) مشکل خود را ثبت کرده و کارشناس مورد نظر را برای رفع مشکل خود درخواست کنید در نتیجه بدون نیاز به صرف زمان و مراجعه به مراکز خدماتی و تعمیراتی کارشناس در محل شما حضور پیدا کرده و مشکل شما را رفع می کند.

تعمیرات سخت افزار
خدمت دیگری که شرکت مغز رایانه (maghzrayaneh.com) برای مشتریان خود انجام می دهد تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ و کامپیوترهای رو میزی در محل می باشد،که بخشی از تعمیر کامپیوتر در محل و خدمات کامپیوتر در محل را شامل می شود. در برخی از موارد خرابی سیستم ها از قالب نرم افزاری خارج شده و سخت افزار را شامل می شود.
یعنی عملا یکی از قطعات سخت افزاری مثل ( کارت گرافیک (graphic card)، پاور (power)، مادر برد (motherboard) ، رم (Ram)،باتری (battery)، هارد دیسک (hard disk)، موس (Mouse)، کیبرد(Keyboard)،ال سی دی (LCD)و …) لپ تاپ و یا کامپیوتر رومیزی به دلایل متفاوت اعم از نوسان برق ، ریختن اب روی دستگاه زمانی که دستگاه روشن است ، افتادن از بلندی بر روی زمین و … دچار اسیب شده باشند عملا خراب می شوند .

در این مواقع کارشناسان شرکت مغز رایانه (maghzrayaneh.com) با مراجعه به محل و انجام تعمیرات سخت افزاری و یا جابجایی قطعه خراب با قطعه سالم در محل مشکل سیستم شما را رفع کرده بدون هزینه ایاب و ذهاب ، که باعث کاهش هزینه و مصرف زمان شما خواهند شد.

در موارد معدودی هم مشکل سخت افزاری نیاز به ابزارهای خاصی برای تعمیر دارد ، که باز هم جای نگرانی وجود ندارد شرکت مغز رایانه (maghzrayaneh.com) در دفتر خود دارای بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات برای تعمیرات قطعات کامپیوتری می باشد که کارشناسان ما در چنین شرایطی قطعه مورد نظر را با خود برای تعمیر به دفتر مرکزی شرکت می اورند و بعد از تعمیر آن را به شما تحویل می دهند.

فرصت شغلی و همکاری در مغز رایانه

یک دنیا  فرصت
اگر شما خود را فردی با هوش و کار بلد در زمینه مارکتینگ و آی تی می دانید و در  این زمینه شغلی می خواهید مطالب جدید را یاد بگیریدو یا مطالب جدید را به همکاران خود بیاموزید و سخت  کوش نیز هستید و می توانید  چالش های وسیع شغلی را به فرصت تبدیل کنید  و مسائل پیش آمده را به سرعت راه حل می بخشید، خب حالا که این نوع مسائل را رعایت کنید، می توانید با ارسال رزومه و مصاحبه با همکاران ما در شرکت مغز رایانه با قدرت رو به پیشرفت باشیم.

در مغز رایانه هر روز با فرصت ها و چالش های متفاوت قرار میگیریم دست از تلاش بر نمیداریم، هر روز امیدوارتر از دیروز هستیم، ما در مغز رایانه همواره در تلاش هستیم که همه اعضای تیم مغز رایانه در مسیری که هستند به موفقیت برسند و روش های عبور از مسیر را برایشان نشان می دهیم و هر فردی که تمایل بر این دارد در شرکت مغز رایانه در حوزه تخصص خود مشغول به کار شود می تواند از طریق فرصت های شغلی زیر ذکر شده که در آن تخصصی دارید و هدف حل مسائل می باشد که در حوزه های مختلف شغلی پیشرفت داشته باشد رزومه خود برای بررسی ارسال نماید، پس از بررسی کارشناسان مغز رایانه، برای مصاحبه دعوت خواهید شد. اگه سخت تلاش میکنی یا برای حل مسائل راه های بهتری تو ذهتون هست جای شما تو مغز رایانه هست.
 
دریافت کد تخفیف
به سه روش صورت امکان بهرمندی کد های تخفیف مغز رایانه وجود دارد:
1-دعوت از دوستان برای ثبت نام در اپلیکیشن مغز رایانه و دریافت هدیه هم برای شما و دوست شما.
2-به مناسبت‌های مختلف یا در زمان‌های خاص، کدهای تخفیف در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام مغز رایانه منتشر می‌شوند.
3- به پاس قدردانی از همراهی شما عزیزان  از طریق ارسال پیامک و ایمیل، اطلاع رسانی صورت می‌پذیرد.

کیفیت خدمات 
چطور می‌توان به کارشناسان مغز رایانه اعتماد کرد؟
کارشناسان مغز رایانه دارای گواهی عدم سوء پیشینه و عدم اعتیاد بوده و از دیگر فیلترهای تایید صلاحیت مغز رایانه عبور کرده‌اند تا مشتری با خیال راحت به آنها اعتماد کند. در هنگام پایان سفارش می توانید نظر خود را در مورد سرویس دهی کارشناسان اعلام کنید تا مغز رایانه در سریعترین زمان ممکن نسبت به اعلام نظر شما رسدیگی کند.
چطور از کیفیت خدمات ارائه شده مطمئن باشیم؟
کارشاسان مغز رایانه دوره‌های آموزشی تخصصی و نیز دوره‌های ارتباط با مشتری دیده‌اند تا با بهترین کیفیت ممکن، خدمات را ارائه دهند.

امتیاز دهی
هنگام ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن مغز رایانه و اتمام رفع خرابی مورد نظر شما به نظر سنجی منتقل میشود که نظر خود را در مورد سرویس دهی پشتیبانی مغز رایانه، کارشناس حضوری مغز رایانه، قیمت گذاری مغز رایانه را  در اپلیکیشن ثبت می کنید.
امتیاز دهی شما مغز رایانه در بهبود کیفیت خدمات یاری میکند تا مغز رایانه خدمات با کیفیت تر، سریعتر،و مطمئن تری را خدمت شما عزیزان ارائه نماید.

لیست خدمات 
آیا هزینه رفت و آمد بر عهده مشتری میباشد؟
هزینه رفت و آمد بر عهده شرکت مغز رایانه متخصص خواهد بود.
در صورت عدم رضایت از انجام کار و یا اختلاف نظر با متخصص، چه کار باید انجام داد؟
در صورتی که از انجام کار رضایت ندارید، کافی است با پشتیبانی مغز رایانه تماس بگیرید و درخواست/شکایت خود را عنوان کنید. تیم پشتیبانی مغز رایانه از ساعت 6 الی 24 در خدمت شما هستند تا به سوالات شما پاسخ دهند و شکایات شما را پیگیری نمایند.
تهیه وسایل به عهده مشتری است یا کارشناس مغز رایانه؟
بعد از انتخاب سرویس مورد نظر، با هماهنگی و مشورت با شما، در صورت نیاز وسایل مورد نظر (توسط متخصص مغز رایانه  یا خود شما) تهیه شده و طبق فاکتور از سمت شما پرداخت خواهد گردید.

محاسبه قیمت توسط مغز رایانه
قیمت‌های توافقی، چه زمانی مشخص می‌شوند؟
مغز رایانه  متخصص پس از دریافت اطلاعات لازم درباره جزییات کار از مشتری (یا حضور در محل در صورت لزوم)، هزینه سرویس مورد نظر را اعلام می‌کند. در این موارد لطفا حتما قبل از انجام کار هزینه را با مغز رایانه نهایی کنید تا بعد از انجام مشکلی پیش نیاید.
نحوه اعلام هزینه‌های خدمات به چه صورت است؟
سرویس‌های مغز رایانه دارای دو دسته قیمت‌دهی ساعتی و توافقی هستند.
هزینه سرویس‌به صورت خدماتی بوده و پیش از آنکه ثبت سفارش نهایی شود، هزینه سرویس مورد نظر با توجه به سرویس وارد شده، محاسبه می‌شود.
هزینه سرویس جابجایی بر اساس فاصله مبدا تا مقصد بر عهده شرکت مغز رایانه میباشد، مدت زمان موردنظر شما برای جابجایی و نیز حجم سرویس کامپیوتر یا تجهیزات کامپیوتر، تعیین شده و به مشتری اعلام می‌شود.
هزینه خدمات دیگر چون تعمیرات، پشتیبانی تخصصی ... با توافق مغز رایانه متخصص تعیین می‌شود.

لغو سفارش
اگر روی قیمت توافق نشود، امکان لغو آن وجود دارد؟
بله. در صورت عدم توافق روی قیمت، مشتری می‌تواند سفارش خود را بدون هیچ هزینه‌ای لغو کند.
تا چه زمانی می‌توان سفارش داده شده را لغو کرد؟
لغو سفارش توسط مشتری، در هر زمانی بدون کسر هزینه‌ای انجام می‌پذیرد

ثبت سفارشات
چطور باید ثبت نام کرد؟
به صفحه اصلی سایت مغر رایانه یا اپلیکیشن آن مراجعه کنید و گزینه ثبت نام را بزنید. با تکمیل اطلاعات مورد نیاز در مغز رایانه  عضو شوید. کد تایید جهت تکمیل ثبت نام به شماره موبایل وارد شده ارسال می‌گردد.

چطور می‌توان ثبت سفارش کرد؟
در صفحه ثبت سفارش، ابتدا نوع سرویس مورد نیاز خود را مشخص کنید، توضیحات بیشتری در مورد سفارش خود ثبت کنید سپس زمان مدنظرتان برای حضور کارشناسان و تعداد سرویس مورد نیاز، آدرس و مشخصات خود را وارد کنید. درنهایت با تایید نهایی و دریافت کد رهگیری، سفارش شما ثبت خواهد شد.

مغز رایانه همیشه در لحظه
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *