جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

داور جنجال‌آفرین مصاف آرژانتین - برزیل تعلیق شد

پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب: 782391
داور مصاف ملی آرژانتین و برزیل در دور چهاردهم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در منطقه آمریکای جنوبی، به دلیل اتخاذ یک تصمیم جنجالی فعلاً اجازه قضاوت ندارد.
تعلیق داور جنجال‌آفرین بازی آرژانتین - برزیل
به گزارش جهان نيوز، کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کنمبل) تیم داوری بازی بامداد دیروز (چهارشنبه) میان تیم‌های ملی آرژانتین و برزیل را تا اطلاع ثانوی از قضاوت محروم کرد.

در این بازی آندرس کانیا داور اروگوئه‌ای و دستیارانش در زمین و اتاق VAR‌ متهم هستند که در صحنه ضربه آرنج خشن نیکلاس اوتامندی مدافع آرژانتینی‌ها به صورت رافینیا بازیکن برزیل، به عمد از اخراج بازیکن آلبی‌سلسته خودداری کرده است.

کانیا خودش شخصاً صحنه برخورد را ندید و به همین دلیل نتوانست درک کند که چه اتفاقی افتاده اما داور VAR، استبان اوستوخیچ هم که صحنه را از زوایای متفاوت دیده بود، به هموطنش اعلام نکرد که خطای اوتامندی چقدر خشن بود و حتی از او درخواست نکرد که به نمایشگر کنار مراجعه کند و با بازبینی صحنه خودش تصمیم‌گیری کند. به همین دلیل اوستوخیچ نیز محروم شده است. در همین حال محتوای مکالمات ضبط شده داور و VAR در حین بازی هم منتشر شده است که در آن بی‌توجهی به نظر یکی از اعضای تیم داوری که تشخیص منطقی‌تری از ماهیت برخورد میان اوتامندی با رافینیا داشت، جنجال‌آفرین شده است.

تساوی بدون گل تیم‌‌های برزیل و آرژانتین سبب شد که آلبی‌سلسته هم مانند برزیل جواز حضور در جام جهانی 2022 را کسب کنند.
مرجع : تسنیم
برچسب ها: داور جنجال برزیل
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *