کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر اطلاعات: به امنیت پایدار رسیده‌ایم

27 آبان 1400 ساعت 9:00

وزیر اطلاعات با اشاره به تلاش آمریکا و غربی ها جهت ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی گفت: با وجود همه دشمنی ها گردنه سخت تحریم ها را پشت سر گذاشته ایم.


به گزارش جهان نیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اطلاعات استان تهران ضمن تسلیت وفات حضرت معصومه (س) اظهار داشت: روایات زیادی در مورد حضرت فاطمه معصومه (س) داریم، محور و مرکزیت انقلاب، علم و دانش نیز در پیرامون مرقد این حضرت است.

وی با اشاره به وحدت و همدلی در میان مسئولان استان تهران ادامه داد: امید است تحولی را در جهت ایران قوی در استان به وجود بیاورید.

وزیر اطلاعات عنوان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصت ها و پیروزی ها خیلی بیشتر از چالش‌ها و مشکلات است.

خطیب عنوان داشت: در راس نظام، رهبری شجاع و قاطع و رئیس جمهوری ارزشی و مردمی و هماهنگی خوبی بین قوا را داریم، ضمن اینکه اقتدار ما در منطقه، اقتدار نیروهای مسلح و امنیت کشور نیز از دیگر فرصت های قابل توجه است.

وی با اشاره به تلاش امریکا و غربی ها جهت ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد: علی رغم تلاش دشمنان، محور مقاومت با مرکزیت ایران کاری کرد که امریکا منطقه را ترک کند، به علاوه از گردنه سخت تحریم عبور کردیم.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: همت دولت در زمینه تامین واکسن را شاهد بودیم و دولت تلاش خواهد کرد در مورد ارز، معیشت و کالاهای اساسی نیز به موفقیت برسد.

خطیب ادامه داد: به امنیت پایدار رسیده ایم که باید به ژرفای آن افزود و آن را با سرمایه های اجتماعی تلفیق کنیم؛ چرا که دشمن دست از دشمنی و غداری برنمی دارد و باید با حرکت جهادی، ارزشی و انقلابی، سرمایه اجتماعی مردمی را ارتقا دهیم، ارتقا و افزایش مشارکت مردمی و سرمایه اجتماعی شاخص ارزیابی موفقیت مسئولین خواهد بود.


کد مطلب: 782387

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/782387/وزیر-اطلاعات-امنیت-پایدار-رسیده-ایم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com