شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۳

قالیباف: مسئولان مشکلات مردم را حل‌وفصل کنند

چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب: 782280
امروز ما و مسئولان باید در سختی‌ها کنار مردم و مستضعفان باشیم و مشکلات آنها را حل‌وفصل کنیم.
قالیباف: مسئولان مشکلات مردم را حل‌وفصل کنند
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 26 آبان) قوه مقننه، ضمن تبریک 26 آبان ماه که مصادف با سالروز آزادسازی سوسنگرد است، گفت: این روز، روز رشادت مردان و زنان این خطه در شهر سوسنگرد بود که شاهد بودیم تانک‌های رژیم بعثی و صهیونیستی وارد سوسنگرد شوند، زن و مرد در دشت‌آزادگان جنگیدند؛ این روز را گرامی می‌داریم و یاد همه شهدا و رزمندگان این خطه به‌خصوص خوزستان را گرامی می‌داریم.

وی ادامه داد: دیروز نیز روز 25 آبان ماه مصادف با روز حماسه و ایثار و از روزهای به‌یادماندنی در استان و شهر اصفهان بود که در یک روز، 370 شهید در این شهر تشییع شد و همزمان بیش از یک‌هزار نفر به جبهه اعزام شدند که از افتخارات و جانفشانی‌های این ملت بود.

رئیس مجلس اظهار داشت: ما به‌عنوان نمایندگان و همه مسئولان باید به این روز خون و شهادت و به‌خصوص به مردم و مستضعفان که ایستادند و عزت و افتخار آفریدند و خون دادند، توجه کنیم و امروز ما هستیم که باید در سختی‌ها کنار آنها باشیم و مشکلات آنها را حل‌وفصل کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آقای قالیباف بسیار مخلص و دوست داشتنی هستند. خداوند حفظشان نماید.
رضاصمدی
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای محمدباقر قالیباف چرافکر کارگران ساختمانی نیستی چراپیگیری سهمیه بیمه کارگران ساختمانی راپیگیری نمی شود لطفا پیگیری شود باتشکر از شما