کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اسناد محرمانه ارتش رژیم صهیونیستی منتشر شد

میزان , 25 آبان 1400 ساعت 15:55

صد‌ها صفحه از اسناد محرمانه ارتش رژیم صهیونیستی درز یافت.


به گزارش جهان نیوز، صد‌ها سند مربوط به یک واحد اطلاعاتی سری ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل آنچه اشتباه یک افسر صهیونیست در سایت دادگاه رسمی این رژیم، خوانده شده، منتشر شد.

 
به گزارش «هاآرتص»، یک افسر رژیم صهیونیستی پس از مخالفت ارتش با عدم تمدید خدمتش، اقدام به قرار دادن صد‌ها صفحه سند مربوط به یک واحد اطلاعات مخفی ارتش این رژیم در سایت دادگاه رسمی رژیم صهیونیستی کرده است.
 
دادگاه رسمی رژیم صهیونیستی پس از انتشار خبر مذکور، اقدام به حذف سند‌ها و مسدود کردن دسترسی به آن‌ها در وب سایت خود کرد.
 
دلیل این اتفاق، نیز این بود که افسر صهیونیست شاغل در واحد فناوری بسیار طبقه بندی شده در شعب اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی، ۳ سال پیش به دلیل مخالفت با درخواست عدم تمدید خدمت خود علیه ارتش این رژیم اقدام قانونی انجام داد که با شکست مواجه شد.
 
افسر مذکور در نهایت و در پی ارجاع پرونده به دادگاه تجدیدنظر، اقدام به قرار دادن اسناد پرونده خود در سایت دادگاه رژیم صهیونیستی کرد.
 
اطلاعات فاش شده شامل جزئیاتی در مورد ساختار یگان مخفی، نحوه عملکرد و مهم‌ترین پروژه‌هایی بود که در سال‌های اخیر مدیریت کرده است، همچنین شامل نام، آدرس و در برخی موارد، شماره تلفن افسران و کارمندان غیرنظامی ارتش در سایت‌های حساس بود.
 
اطلاعاتی درباره ارتباطات بین واحد اطلاعات و سایر واحد‌های ویژه ارتش رژیم صهیونیستی که با کمک واحد اطلاعاتی، عملیات پیچیده‌ای را در سراسر مرز‌های اراضی اشغالی نیز در اسناد درز یافته وجود داشت.
 
این نخستین بار نیست که اطلاعات حساس امنیتی ارتش رژیم صهیونیستی به اشتباه منتشر می‌شود.
 
ارتش رژیم صهیونیستی ماه گذشته، با انتشار نقشه‌ای از مکان تاسیسات آزمایش «کرونا» که شامل سایت‌های ارتش بود، به اشتباه مکان پایگاه‌های مخفی خود را فاش کرد.


کد مطلب: 782210

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/782210/اسناد-محرمانه-ارتش-رژیم-صهیونیستی-منتشر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com