کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وحیدی:

کسانی که واکسن نزنند دچار مشکل می‌شوند

25 آبان 1400 ساعت 14:15

کسانی که دو دز واکسن نداشته باشند دچار مشکل می‌شوند و باید تست‌های PCR منفی بدهند که برایشان هزینه ساز هست.


به گزارش جهان نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزیر کشور ظهر امروز(سه‌شنبه) در حاشیه جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع ما در جلسه ملی کرونا مروری بر میزان دقت دستورالعمل های پس‌از اعمال مدیریت هوشمند بود.

وی افزود: راجع به تلاش‌هایی که در مقابل طرح واکسیناسیون ملی صورت می‌گیرد مقرر شد نسبت به این موضوع و اهمیت واکسیناسیون در فضای مجازی تبیین انجام شود چون بعد از مدیریت هوشمند کرونا کسانی که دو دز واکسن نداشته باشند دچار مشکل می‌شوند و باید تست های PCR منفی بدهند که برایشان هزینه ساز هست.

وی با اشاره به جزئیاتی از جلسه ستاد ملی بحران که صبح سه شنبه برگزار شده بود،‌ گفت: در بحث ستاد ملی بحران یک قانون داریم که باید چند سند براساس آن طراحی می‌شد. اسناد کاهش خطر و افزایش آمادگی های ملی و... باید تهیه شود و در شورای عالی بحران به تصویب برسد و امید داریم تا یک ماه آینده این سندها آماده و در شورای ملی به تصویب برسند.

وزیر کشور با اشاره به تمهیدات جبران خسارات زلزله در استان هرمزگان اظهار داشت:

خوشبختانه به رغم شدت زمین لرزه در این استان، خسارت انسانی غیر از یک مورد نداشتیم و خسارت‌های دیگر ترک خوردگی‌هایی بود که در بعضی روستاها بود و پیش بینی‌های لازم برای رفع بحران و مشکلات مردم انجام شده است و این جلسه فرصت مناسبی بود که راجع به اقدامات لازم درخصوص زمین‌لرزه بحث و گفت و گو کنیم و دستورالعمل های لازم در این مورد صادر و مقرر شد کارهایی در این حوزه انجام شود.


کد مطلب: 782186

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/782186/کسانی-واکسن-نزنند-دچار-مشکل-می-شوند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com