پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۳

زاکانی در ۲ ماه گذشته چه کرد؟

سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب: 782138
اقداماتی در جهت توسعه اتوبوس‌رانی صورت گرفته و قرار است بزودی تعدادی اتوبوس جدید وارد و ۲ هزار دستگاه اتوبوس هم نوسازی شود.
زاکانی در ۲ ماه گذشته چه کرد؟
به گزارش جهان نيوز، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفت وگو با فارس  به فعالیتهای زاکانی در شهرداری تهران در 2  ماه گذشته اشاره کرد و گفت: شهردار تهران هر هفته در مناطق حاضر شده و از نزدیک مشکلات شهروندان را رصد کرده و دستور رفع  مشکلات را می دهد و این یکی از مهمترین اقدامات است.

 وی با تاکید بر این موضوع که در چند ماه گذشته تلاش برای تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی از سوی شهرداری آغاز شده است، گفت: اقداماتی در جهت توسعه اتوبوسرانی صورت گرفته و قرار است که به زودی تعدادی اتوبوس جدید وارد و حدود ۲ هزار دستگاه اتوبوس هم نوسازی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این موضوع که در حال حاضر وضعیت ناوگان اتوبوسرانی خوب نیست و تعداد اتوبوس ها کم است، گفت: شهردار برای رفع مشکلات برنامه دارد و رایزنی هایی هم با دولت صورت گرفته است و قرار است که طی هماهنگی های صورت گرفته از محل فروش نفت اتوبوس خریداری شود.

چمران به ایجاد خزانه واحد در شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: ایجاد خزانه واحد مصوبه شورا در ادوار گذشته بوده است اما بنا به دلایلی این کار انجام نشد تا اینکه شهردار جدید تهران خزانه واحد را ایجاد کرد.

وی ادامه داد: تمام پول ها به حساب خزانه می آید و قابل کنترل است. قبلاً تعداد حسابها بیشتر بود اما در حال حاضر واحد شده است و شهردار می داند که در خزانه چقدر موجودی دارد و می تواند  برنامه‌ریزی کرده و در جهت پرداخت دیون و غیره اقدام کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


...
Iran, Islamic Republic of
در اولین قدم دامادش را سرکار آورد اما با خواست مردم اون رو برداشت با اینکه حقوق نداشت و مشاوره ای بود
United States
از کودک زباله گرد دلجویی کرده.... و دهها کار دیگه