جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

جذابیت طولانی ترین شب سال با هدایای تبلیغاتی هیجان‌انگیز

دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب: 782045
جذابیت طولانی ترین شب سال با هدایای تبلیغاتی هیجان‌انگیز
زندگی روزمره، سرعت سرسام‌آور جهانی که در آن زندگی می‌کنیم، پیشرفت‌های ماشینی و همه آنچه ما را به یک ‌دنیای مدرن وصل می‌کنند، وقتی لطیف، قابل‌تحمل و دوست‌داشتنی‌تر می‌شوند که به سنت‌ها و آیین‌ها گره بخورند. یلدا یکی از همان فرصت‌ها و سنت‌هایی است که می‌توانید برای یک دقیقه بیشتر هم که شده، کنار خانواده بنشینید. صحبت کنید، یاد ایام را به خیر گویید و جانی تازه برای ادامه زندگی ذخیره کنید. این فرصت مغتنم و این دورهمی لذت‌بخش، وقتی به‌یادماندنی‌تر می‌شود که یک یادگاری از آن شب تا همیشه برای شما بماند. یادگاری ساده اما شکیل و زیبایی که حتی با دیدن آن هم می‌توان لحظات خوشی را که تجربه کرده‌اید دوباره در ذهنتان مرور کنید. چه چیزی بهتر از هدایای تبلیغاتی یلدا که هم یادآور خاطرات هستند و هم می‌توانند بهانه‌ای برای ثبت و یاد شما در ذهن افراد شود. دوست دارید درباره این هدایا و انتخاب‌های مختلفی که می‌توانید داشته باشید اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ این مطلب از حس هفتم برای شماست:

یلدا و بهانه دورهمی‌های دوست داشتنی
سنت قدیمی شب‌نشینی یلدا در خانه ایرانی‌ها همیشه زنده و پررنگ بوده است. حتی اگر در تمام طول سال به‌خاطر مشغله‌های کار و زندگی از خانواده یا دوستان جدا شده باشیم، یلدا شبی است که بی‌هیچ بهانه‌ای به دیدار عزیزانمان می‌رویم.

خانواده، دوستان، همکاران و همه کسانی که در این یک سال گذشته روزها و شب‌های زندگی را در کنارشان گذرانده‌ایم می‌توانند افرادی باشند که دوست داریم بلند‌ترین شب سال را هم کنار آنها جشن بگیریم.

اگر تجربه کار در شرکت‌ها یا سازمان‌‌ها را داشته باشید، می‌دانید که این شب حتی برای شرکت‌‌ها و سازمان‌های مختلف هم غنیمت است. مدیران و سازمان‌های زیادی برای ساختن یک خاطره خوش و به‌یادماندنی در ذهن کارکنان و مجموعه خود تلاش می‌کنند. برنامه‌ها، هدایا و یادگاری‌‌های مختلفی در نظر می‌گیرند. حتی اگر صاحب کسب‌وکار خودتان باشید هم می‌توانید با خرید یک هدیه یا یک یادگاری ارزشمند، عزیزانتان را شاد کنید. اما به نظر شما بهترین هدیه تبلیغاتی یا یادگاری برای این شب دوست‌داشتنی چیست؟ چیزی که هم یادآوری خوبی باشد و هم بخشی از این آیین قدیمی و دوست‌داشتنی محسوب شود؟!

هدایای تبلیغاتی مناسب یلدا
خیلی بهتر است اگر قصد خرید یک هدیه مناسبتی برای یلدا را دارید، هدیه‌تان حال و هوای یلدا را داشته باشد. نکته مثبت و جذابی که درباره هدیه‌های تبلیغاتی یلدا وجود دارد تنوع آنها است. خود شب یلدا و مراسم‌های مرتبط به آن آن‌قدر رنگارنگ، متنوع و جذاب و دوست‌داشتنی هستند که می‌توانید با خیال راحت از میان تنوع زیاد هدایا، گزینه مناسبی را انتخاب کنید.

ست های هدیه خوراکی و پذیرایی
اگر به فکر خرید و هدیه دادن یادگاری‌های یلدا برای مجموعه شرکتی یا سازمانی خود هستید، یک ست خوراکی شامل آجیل، میوه‌های مناسب این شب مثل انار، نارنگی یا حتی دم‌نوش‌های گیاهی گزینه‌های بسیار خوبی هستند. این هدایا و ست‌های یلدایی با یک تیر، دو نشان است. هم لبخند شادی و رضایت افراد مجموعه را در این شب می‌بینید و هم به آنها یادآوری می‌کنید که سلامتی آنها چقدر برای شما مهم است و دوست دارید طعم باکیفیت‌ترین و بهترین خوراکی‌ها را بچشند. ست فرنچ پرس، گلدان تراریوم، انار سفالی و یک شیشه آجیل از جمله ست‌های خوراکی حس هفتم برای شب یلداست.

ست صنایع‌دستی و یادگاری
گاهی افراد دوست دارند هدیه و یادگاری که به دیگران می‌دهند، ماندگار باشد. افراد بتوانند تا ماه‌ها، سال‌ها و حتی دهه‌ها از آن هدیه ها استفاده کنند و هر بار با دیدن و یادآوری آن خاطره، لبخند کوچکی روی لب‌هایشان نقش ببندد. اگر انتخاب شما هم این گزینه است، ست‌های یلدایی حس هفتم پیشنهادهای خوبی برای شما دارند.
تنوع این ست‌ها بسیار زیاد است، می‌توانید با سلیقه و انتخاب خودتان پک‌های مختلفی را تهیه کنید. از همه مهم‌تر هم یک یادگاری از شب یلدا هدیه می‌کنید و هم صنایع‌دستی ایرانی را زنده نگه می‌دارید. هر سلیقه و اولویتی که داشته باشید، گزینه مناسبتان را از بین این ست‌ها پیدا می‌کنید. پک جعبه‌های چوبی با انار سفالی (نماد یلدا)، نیم لیوان سرامیکی و دم‌نوش‌ها و آجیل‌ها یا صنایع‌دستی سنتی مثل رومیزی قلمکار و ... از جمله پیشنهادهایی است که می‌توانید به آنها فکر کنید.

موسیقی، صدا و شعر
آن‌قدر زیبایی و حس دلنشین طولانی‌ترین شب سال مختلف و متنوع است که لازم نیست برای تهیه هدیه تبلیغاتی به یک یا دو مورد محدود فکر کنید. هر چیزی که احساس خوش، یادآوری خوب و تجربه خوبی برای افراد می‌سازد هم یک هدیه ماندگار است. یک دیوان حافظ، مجموعه اشعار یلدایی، نوا، موسیقی و آهنگ جزء هدیه‌های تبلیغاتی هیجان‌انگیزی است که برای این شب می‌توانید به آنها فکر کنید.
 

صنایع چوبی
شاید ترجیح دهید هدیه‌ای که برای افراد مجموعه خود یا مشتریانتان انتخاب می‌کنید، یک هدیه کاربردی‌تر و رسمی باشد. هدیه‌ای که بتواند در موقعیت‌های مختلف مثل زمان حضور آنها در محل کار به کارشان بیاید. اگر به فکر هدایای تبلیغاتی مشابه این موارد هستید، یک جایادداشتی، جا خودکاری، ست مدیریتی یا ست خودکار و اتود با جعبه چوبی، بهترین انتخاب است. هم یک هدیه زیبا و شکیل یلدایی به آنها می‌‌دهید و هم هدیه‌ای است که در هر موقعیتی می‌توانند از آن استفاده کنند و یاد شما را زنده نگه‌دارند. اگر در این ست یک گلدان تراریوم کوچک را هم بگذارید که جذابیت و زیبایی آن بیشتر خواهد شد.

بازی‌های یلدایی
مهم‌ترین چیزی که درباره شب یلدا وجود دارد، دورهمی‌ها و جمع‌هایی است که بودن در آنها حس خوب و رضایت در وجود افراد می‌سازد. فرقی نمی‌‌کند این جمع خانواده باشد یا دوستان و همکاران نزدیک افراد را شامل شود. لذت دورهمی‌ها را فعالیت‌ها و سرگرمی‌هایی که می‌توان انجام داد، دوچندان می‌کند. حتی ممکن است یک بازی سنت سالانه‌ای باشد که میان جمع آن افراد همیشه برگزار می‌شود. حتی اگر چنین سنتی را هم ندارید، امسال شروعش کنید!

خرید هدیه‌های تبلیغاتی برای طولانی‌ترین شب سال
درباره هدیه‌های مناسب یلدا و گزینه‌های مختلفی که می‌توانید انتخاب کنید صحبت کردیم. اگر هنوز هم نمی‌دانید چه هدیه برای این شب مناسب است، با‌ توجه‌ به آنچه درباره تنوع هدایای این شب گفتیم، سری به صفحه هدایای یلدای حس هفتم بزنید و هدیه مناسبتان را پیدا کنید. در این صفحه از ست‌های خوراکی تا ست‌های صنایع‌دستی و چوبی را برای شما آماده کرده‌ایم.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *