پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

قیمت و خرید آیفون و جک پارکینگی سیماران در حراج

دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب: 782013
آیفون تصویری سیماران و جک سیماران ، جز پر فروش ترین محصولات و تجهیزات امنیتی ساختمانی در ایران و سایر کشورهای منطقه می‌باشد ، چرا که کمپانی سیماران با بیش از چهار دهه سابقه درخشان در خصوص طراحی و تولید تجهیزات امنیتی ساختمانی یک قطب اصلی در این صنعت می‌باشد.

انتخاب آیفون تصویری با در نظر گرفتن قیمت مناسب ، زیبایی و طراحی مطابق با جدیدترین تکنولوژی روز با ویژگی‌هایی از جمله اتصال به دوربین مدار بسته ، باز کردن درب پارکینگ با یک دکمه ، باز کردن درب ورودی با تلفن همراه ، پشتیبانی از حافظه جهت فیلم برداری و عکس برداری ، پشتیبانی از اینترکام و ... جز اولین گزینه هایی است که به ذهن ما برای خرید دربازکن تصویری می‌رسد.
 

مزایای استفاده از آیفون تصویری سیماران:
قیمت بسیار مناسب ، متناسب با بودجه شما
امنیت بسیار بالا برای شما با قابلییت عکس و فیلم شخص پشت درب ورودی ساختمان
وجود صفحه نمایش لمسی ، دکمه های لمسی ، وضوح تصویر بالا برای شما
قابلیت ارتباط بین واحد ها (پشتیبانی از اینترکام)
پشتیبانی از Wifi برای اتصال آیفون تصویری موبایل شما
قابلیت برقراری تماس تصویری از طریق موبایل شما با شخص پشت درب ورودی ساختمان
قابلیت باز کردن درب ورودی از طریق درب اتوماتیک (جک پارکینگ)
 
 

جک پارکینگی سیماران:
جک پارکینگ سیماران ، از خانواده جک درب پارکینگ ، محصول کمپانی سیماران نیز یکی از برندهای پر فروش برای انواع درب اتوماتیک مناسب برای ساختمان‌های اداری ، تجاری و مسکونی می‌باشد .

مزایای خرید جک پارکینگ سیماران:
عدم نیاز به کارت قفل برقی برای اتصال به قفل برقی
زمان جداگانه باز و بسته شدن به صورت مجزا برای هر جک
قابلیت فست کلوز
تایم گذر پیاده یا نفر رو
گارانتی و خدمات پس از فروش
بهره گیری از بهترین متریال موجود در بازار
 

گارانتی و خدمات پس از فروش:
کمپانی سیماران تمامی محصولات و تجهیزات امنیتی ساختمان را از جمله آیفون سیماران و جک درب پارکینگ سیماران ، با 30 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد.

خرید آیفون تصویری و جک درب پارکینگ از الکتروبرتر:
فروشگاه اینترنتی الکتروبرتر ، وارد کننده تمامی محصولات و تجهیزات امنیتی ساختمانی از جمله ایفون تصویری ، جک درب پارکینگ، دزدگیر اماکن ، دوربین مداربسته ، موتور کرکره برقی و ... ، محصولات و تجهیزات خود را با تضمین اصالت و کیفیت کالا ، گارانتی و خدمات پس از فروش و قیمتی رقابتی به عنوان نمایندگی فروش محصولات کمپانی سیماران ارائه می‌دهد.

جهت مشاوره و آگاهی از مشخصات قیمت و خرید ایفون تصویری سیماران ، قیمت و خرید ایفون تصویری الکتروپیک، قیمت و خرید جک درب پارکینگ سیماران می‌توانید با همکاران ما در واحد فروش از طریق واتس اپ و شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

02177212688
02177212689
09023009262
09106820800
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *