پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

رئیسی برای دفاع از «فیاضی» به مجلس می‌رود

يکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب: 781924
آیت الله رئیسی در جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مجلس حضور می‌یابد.
رئیسی برای دفاع از «فیاضی» به مجلس می‌رود
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز (یکشنبه 23 آبان ماه) در جمع خبرنگاران گفت: آیت الله رئیسی ، رئیس جمهور روز (سه‌شنبه 25 آبان ماه) برای دفاع از برنامه‌های وزیر پیشنهادی در جلسه رأی اعتماد در مجلس حضور می‌یابد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در همین باره اضافه کرد: آقای فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نیز در جلسات امروز و فردای کمیسیون‌های تخصصی جهت ارائه برنامه‌های خود حضور می‌یابد.

به گزارش تسنیم، رئیس جمهور روز (شنبه 15 آبان ماه)( نامه معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را به مجلس ارسال و نامه معرفی آقای فیاضی در جلسه علنی روز (یکشبنه) از سوی هیئت رئیسه اعلام وصول شد.

لازم به ذکر است طبق برنامه ریزی‌های انجام شده جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش روز(سه‌شنبه 25 آبان ماه) برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آقای رییسی بزرگوار ودوست داشتنی فرهنگیان از شما درخواست گزینه ای به مراتب قوی تر،کارآمدتر،فعال تر ،آشنا به حوزه تحت تصدی،از خود بدنه ی آموزش وپرورش دارند لذا خواهشمند است این خواسته ی فرهنگیان را اجابت نمایید.