چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰
۱

سردار آزمون رکورد علی دایی را می‌شکند؟

يکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 781920
در جمع گلزنان برتر تاریخ فوتبال کشورمان مقابل سوریه یک بازیکن نزدیک‌ترین فرد به بهترین گلزن ایران مقابل این حریف محسوب می‌شود.
سردار آزمون رکورد علی دایی را می‌شکند؟
به گزارش جهان نيوز، در مجموع ۲۹ بازی گذشته تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه ملی پوشان کشورمان تاکنون ۴۷ بار دروازه تیم سوریه را باز کرده اند. در جمع بازیکنانی که موفق به گشودن دروازه سوریه شدند علی دایی مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان با ۴ گل زده مقابل این تیم در صدر جدول گلزنان ایران به سوریه قرار دارد. پس از این بازیکن مهدی طارمی، سردار آزمون، جواد نکونام، آرش برهانی، علی کریمی و حمید علیدوستی هریک با ۳ گل زده پشت‌سر علی دایی قرار دارند.

با توجه به غیبت مهدی طارمی در دیدار پیش رو مقابل سوریه، سردار آزمون این بخت را دارد که با گلزنی مقابل این حریف ضمن بالا بردن تعداد گل‌های ملی خودش با ۴ گل زده به سوریه کنار علی دایی بایستد و یا با به ثمر رساندن ۲ گل، عنوان بهترین گلزن ایران به سوریه را به خود اختصاص بدهد.

در این جدول بازیکنانی همچون: علیرضا جهانبخش، غلامرضا رضایی، علیرضا واحدی نیکبخت و محمد نصرتی هر یک با دو گل و نفراتی مانند: کریم انصاری فرد، محمدحسین کنعانی‌زادگان، اللهیار صیادمنش، کیانوش رحمتی، محسن خلیلی، فرهاد مجیدی، جلال کاملی‌مفرد، سهراب بختیاری‌زاده، مهدی هاشمی‌نسب، رضا شاهرودی، علیرضا منصوریان، حمید درخشان، علی‌اصغر مدیرروستا، کریم باوی، ناصر محمدخانی، علی پروین و اکبر کارگرجم هر کدام با یک گل زده دیگر گلزنان تاریخ فوتبال کشورمان مقابل سوریه را تشکیل می‌دهند.
مرجع : خبر ورزشی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آقای اسکوچیچ از تنش بپرهیزید
رسم بر این است که در غیاب ستاره‌های بزرگ (به هر دلیلی) پیراهن آنها در تیم ملی به بازیکن دیگری تحویل داده نمی‌شود تا آن بازیکن برگردد اما در تیم ایران اتفاق جدیدی رُخ دادوپیراهن مهدی به صیادمنش داده شد