سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱

حمله به منزل مصطفی الکاظمی با پهپاد فرانسوی

جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب: 781723
«کاظم الحاج» کارشناس امور امنیتی و سیاسی عراق ادعاها درباره استفاده از پهپادهای ایرانی در حمله به منزل الکاظمی را رد کرد و گفت: پهپادهای استفاده شده در این حمله ساخت فرانسه هستند.
حمله به منزل مصطفی الکاظمی با پهپاد فرانسوی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، «کاظم الحاج» کارشناس امور امنیتی و سیاسی، در گفت‌و‌گو با شبکه عراقی «دجله» درباره پهپادهایی که اخیرا خانه «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر عراق را هدف قرار دادند، گفت که پهپادهای استفاده شده در این حمله ساخت فرانسه هستند.

این کارشناس عراقی با اشاره به ویژگی‌های پهپاد مذکور و قدرت آن در حمل راکت ، گفت که این پهپادها ساخت فرانسه هستند گفت: در حقیقت این پهپاد کوادکوپتر فرانسوی است.

الحاج گفت که پهپاد مذکور ساخت فرانسه است و ایرانی نیست.

از سوی دیگر برخی رسانه های عراقی اعلام کردن که پهپادهایی که منزل الکاظمی را هدف قرار دادند از یک پایگاه آمریکایی نزدیک به خانه الکاظمی به پرواز درآمدند.

یادآور می‌شود که چند روز قبل، واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق از تلاش برای ترور «مصطفی الکاظمی»، نخست وزیر عراق، با حمله پهپاد انتحاری به منزل مسکونی وی در منطقه خضراء خبر داده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
البته ۲۰ کشور دیگر دنیا هم از این نوع کوادروکوپترها میسازند!!!!